Snuffer Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Wie heeft deze ontvanger staan en kan mij vertellen hoelang een blindscan duurt??? Is hij snel zo als b.v. de maxplus of is het een ramp wie heeft meer info? Ron Snuffer TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
de vrije fries Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 hoi, de fabrikant is nog niet met de uitlevering begonnen. als alles goed gaat wordt hier binnenkort mee begonnen. omdat je in de vantage HD8000S bij blindscan verschillende stappen kunt instellen (scanmodus instelbaar in freq.stappen van 1,2,3,4 en 5 MHZ / instellen welke freq bereik en h of v of beide) kan de tijd nodig voor een blindscan erg varrieren. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Snuffer Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Geplaatst: 23 juni 2008 Bedankt voor de reactie. Dat de snelheid verschild is bekend maar er wordt nergens over een scantijd gesproken, omdat voor een feedhunter de scantijd super belangrijk is wil ik dit wel eens weten. Kijk maar eens naar b.v een MAX 2100 of een MAX 220s die verschild ook heel erg en dat is de reden dat de oude 2100 beter is om mee te feedhunten. Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Eduard07 Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Origineel bericht van: Snuffer Bedankt voor de reactie. Dat de snelheid verschild is bekend maar er wordt nergens over een scantijd gesproken, omdat voor een feedhunter de scantijd super belangrijk is wil ik dit wel eens weten. Kijk maar eens naar b.v een MAX 2100 of een MAX 220s die verschild ook heel erg en dat is de reden dat de oude 2100 beter is om mee te feedhunten. Ron Ik vind de 7100HD redelijk traag, vooral bij de radiostations. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast xarxar2 Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Origineel bericht van: Snuffer Wie heeft deze ontvanger staan en kan mij vertellen hoelang een blindscan duurt??? Is hij snel zo als b.v. de maxplus of is het een ramp wie heeft meer info? Ron Snuffer Bedoel je deze:
paulie89 Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet. ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
Eduard07 Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: paulie89 Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet. Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
de vrije fries Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 hoi, op 4 juli is men begonnen met de uitlevering. www.digitalfernsehen.de/news/news_356739.html groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
paulie89 Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: paulie89 Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet. Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. Snap het niet meer. De kritieken zijn lovend, de awards stromen binnen en dan toch nog veel bugs. Dat zou jammer zijn want het lijkt me tov een topfield een topapparaat. ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird. Locatie: 1339
Neptunus Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Origineel bericht van: paulie89 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: paulie89 Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet. Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. Snap het niet meer. De kritieken zijn lovend, de awards stromen binnen en dan toch nog veel bugs. Dat zou jammer zijn want het lijkt me tov een topfield een topapparaat. Niet alleen t.o.v. van de Topfield, ook DMM, producent van de Dreambox mag wel oppassen niet links en rechts te worden ingehaald door het getreuzel met de lancering van een multituner IP HD ontvanger. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
ghostecho Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Ik sluit mij aan bij het antwoord van neptunus
Gast xarxar2 Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Origineel bericht van: paulie89 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: paulie89 Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet. Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. Snap het niet meer. De kritieken zijn lovend, de awards stromen binnen en dan toch nog veel bugs. Dat zou jammer zijn want het lijkt me tov een topfield een topapparaat. Over welke bugs hebben jullie het dan? Ik heb wel ergens gelezen dat hij vrij warm wordt omdat er geen ventilator in zit.
Martijntje Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Hallo Snuffer, ik heb sinds afgelopen Vrijdag een HD8000S gekocht. Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe erg tevreden, ik heb aardig wat ervaring in ontvangers ( heb nog een Echostar 7000hdd ) maar hij werkt behoorlijk stabiel, en doet eigelijk gewoon wat hij moet doen. Uiteraard ben je,net als ik ben erg geïnteresseerd in de Hardware Blindscan, deze is nu nog niet zo snel als ik had gehoopt, maar gehoord van Vantage dat dit wordt verbeterd. Opnemen ok, Ethernet voor de updates ok, 2x cardreader ok, afspelen ok, en het beeld is erg goed vind ik, dit alles wordt bekeken op een sam... Full HD met 100 Hertz Digital scan. Tot nu toe, erg tevreden ! M,
Gast xarxar2 Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Origineel bericht van: Martijntje Hallo Snuffer, ik heb sinds afgelopen Vrijdag een HD8000S gekocht. Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe erg tevreden, ik heb aardig wat ervaring in ontvangers ( heb nog een Echostar 7000hdd ) maar hij werkt behoorlijk stabiel, en doet eigelijk gewoon wat hij moet doen. Uiteraard ben je,net als ik ben erg geïnteresseerd in de Hardware Blindscan, deze is nu nog niet zo snel als ik had gehoopt, maar gehoord van Vantage dat dit wordt verbeterd. Opnemen ok, Ethernet voor de updates ok, 2x cardreader ok, afspelen ok, en het beeld is erg goed vind ik, dit alles wordt bekeken op een sam... Full HD met 100 Hertz Digital scan. Tot nu toe, erg tevreden ! M, Ik heb ergens gelezen dat er geen ventilator inzit. Wordt hij erg warm? Indien niet, hem je hem gestapeld met andere apparatuur? Werkt de EPG op Nederlandse zenders?
Gast MP4 Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Ja, en valt de HD 'in slaap' indien niet gebruikt, of is er die instelling? Dat koelt ook redelijk af hoor..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen