Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik servicepack 3 geinstalleerd heb loopt Internet explorer regelmatig vast op mijn pc. Meestal nadat ik een 2e tabblad afsluit en in het eerste tabblad verder wil gaan werken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of die wellicht een oplossing weten ?

Groeten,

Superdimi

Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88

Geplaatst:

Jawel, maar dat is hier al vaker gezegd; overstappen op Firefox, kan je rechtsboven downloaden.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
îk draai al tijden met iexplorer 7.x i.c.m xp3 van XP, nog nooit een hanger gehad.
merDe

Daarom lacht tante Merde altijd :D

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• Moderator
Geplaatst:

Hier sinds een paar dagen een nieuwe laptop, met Vista en ondertussen alle upgrades.

Inderdaad ook IE crash zoals beschreven door de thread starter.

Ik heb hier ook zo'n Google toolbar opgedrongen gekregen.

Ik zal hem eens uitzetten en kijken of dat helpt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

argh, google toolbar smile

mensen, deïnstalleer al die toolbars toch eens, 9 v/d 10 iexplorer problemen wordt hierdoor veroorzaakt (m.u.v virussen en andere beesies uiteraard)).

google desktop, ook zo'n lekkere, net alsof je NAV draait zonder NAV smile

om maar te zwijgen van de livebar (messenger) of die indexer van Microsoft ...

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Je kunt ook overstapen naar Firefox, nooit meer problemen en werkt als een trein

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Geplaatst:
Origineel bericht van: Hemant
Je kunt ook overstapen naar Firefox, nooit meer problemen en werkt als een trein

Dat zeg ik: G*mm* ik bedoel Firefox tired

Gast hummiesat
Geplaatst:

Naar de bibliotheek gaan en alles uit boeken halen, nooit meer problemen.

En dan heb je ook geen last van Firefox jehova's.

Ik wordt er langzaamaan best moe van... Firefox dit, FF dat, Linux dit, Linux dat...

Als dat allemaal zo superieur was als velen het willen voorkomen dan had MS echt niet het grootste deel van de markt in handen.

@Ceesv: De TS heeft het over XP met SP3 in combinatie met IE7. Da's toch net ff anders dan Vista (met SP1???) en IE7.

Zoals Merde zegt weg met die alternatieve toolbars, die dingen voegen net zoveel aan de browser toe als een pak melk aan parachutespringen.

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb overigens geen enkele toolbar geinstalleerd, behalve de explorer-balk die bij explorer hoort. Ook draai ik regelmatig scans om virussen of andere trojaanse paarden op te sporen. Maar die hebben niets opgeleverd.

Er is natuurlijk de mogelijkheid om over te stappen op Firefox, maar ik ga ervan uit dat explorer ook niet vast hoeft te lopen.

Vandaar dat ik naar de oorzaak aan het zoeken ben.

Wellicht is het deinstalleren en opnieuw installeren van explorer oplossing ?

Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88

Geplaatst:
Citaat:
Ik wordt er langzaamaan best moe van... Firefox dit, FF dat, Linux dit, Linux dat...
Als dat allemaal zo superieur was als velen het willen voorkomen dan had MS echt niet het grootste deel van de markt in handen.

Helaas, het beste product haalt het zelden. Bill was goed in marketing, niet in programmeren!
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

@ hummiesat,

Ik zou zeggen probeer Firefox eens;als het je niet bevalt heb je hem zo weer verwijderd.

Ik gebruik Firefox, maar heb ook I.E. op m,n laptopje staan.

Veranderen van O.S.(Linux) is natuurlijk wel wat anders dan 2 soortgelijke programma,s te gebruiken.

Gast hummiesat
Geplaatst:
Origineel bericht van: lock
@ hummiesat,
Ik zou zeggen probeer Firefox eens;als het je niet bevalt heb je hem zo weer verwijderd.
Ik gebruik Firefox, maar heb ook I.E. op m,n laptopje staan.

I've been there, doing that...
FF had voor mij totaal geen toegevoegde waarde, sterker nog ik vind het een vervelend programma.
Smaken verschillen natuurlijk, maar dat op het drammerige af iemand proberen FF te gaan gebruiken en dat Windows bashen terwijl is zo vermoeiend.
Linux is voor de doorsnee huis tuin en keuken gebruiker nog steeds te hoog gegrepen, zelfs Ubuntu.
En zo gauw het voor de hackers en virusschrijvers interessant wordt om zich op Linux te storten komen daar de
lekken ook wel boven.
Geplaatst:

Als me moeder met ubuntu kan werken (surfen/telebankieren) moet "iedereen" het kunnen maar je moet het wel willen. Linux is net zo "makkelijk" te gebruiken als een willekeurige windows versie want is het (al een hele tijd) gewoon wijzen en klikken.

Ik denk dat het "willen" bij jou het probleem is of mischien is het de verandering. Of je nou met IE of FF surft het doet allebei zijn werk en welke toegevoegde waarde jij zoekt is mij een raadsel.

Persoon vind ik FF lekkerder surfen en samen met de addons een zeer fijne tool (sinds 3.0 sneller en minder gehiegen honger al je de pc dagen aan laat staan). Noscript vind ik bv. een perfecte addon voor FF om de boel wat veiligger te houden.

Gast hummiesat
Geplaatst:

En jouw moeder heeft Ubuntu ook zelf geinstalleerd en geconfigureerd?

Ik heb FF een eerlijke kans gegeven. Na een maand had ik er genoeg van (versie 2.x).

Pagina's die er anders uitzien dan verwacht (ja, dat zal vast wel weer aan MS liggen).

Zelfs met IE theme vond ik het niks.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen