Ga naar inhoud


[humax HDCI-2000] firmware doolhof


satmenneke

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Vreemd dat er zelfs nu voor versie 16 niks vermeld wordt op de officiële Humax-site,...

Wat zijn de verbeteringen en solved issues?

 

WJ

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch altijd mooi om weten waarvan iets vandaan komt niet.

Stel er zaten 4 russen in. laugh

Ik heb eens rondgegoogle over de herkomst niets te vinden, wel op een ander NL forum problemen na update met de gecodeerde zenders van CD. confused

Beeldkwaliteit lijkt beter, zappen na ja en teletekst gaat wel vlugger.

 

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eerste fout in de software gevonden, wanneer je in je favorietenlijst een programma probeert eruit te halen, en je wil de verandering opslaan, gaat de ontvanger hangen.

 

Verder is er nog steeds een oude fout niet uitgehaald.

Ik heb de ontvanger aan een 10/1 schakelaar hangen, die je aanstuurt als een rotor. Wanneer je de ontvanger inschakelt, stuurt hij de schakelaar niet aan, met andere woorden, hij geeft de rotor geen bevel naar de gewenste positie te draaien.

Daardoor bijft de disecq schakelaar na het inschakelen bij mij op ingang 1 staan, bij mij Astra 2, 28oost.

De ota update werkte daardoor bijvoorbeeld niet, ik moest de disecq schakelaar er tussenuit halen, om de ota update binnen te halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste fout in de software gevonden, wanneer je in je favorietenlijst een programma probeert eruit te halen, en je wil de verandering opslaan, gaat de ontvanger hangen.

 

Inderdaad nog steeds zoals bij de 15.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vastloop probleem opgelost door factory reset te doen en alles weer opnieuw te lezen. Gelukkig doe ik niet van die moelijke dingen zodat ik toch heel blij ben met deze update. Wat ontvangst betreft, is 1.00.16 duidelijk beter. Hij synchroniseert CD codering b.v. veel sneller als je hem aan zet dan 1.00.15. Dus direct vloeiende beelden en geen " bevroren " beelden in het begin.

Al met al, voor mij, geen reden om niet over te stappen en natuurlijk respecteer ik die mensen die na hun onderzoek besloten om hun oude versie te houden. Vrijheid en blijheid voor iedereen, dat is toch wat wij willen met onze schotels ?? cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob Tunru
Dag Wim,

Waarom is dat voor jou zo belangrijk ??
Wat telt is toch wat je op het scherm ziet ??

Groetjes,

Rob


Omdat Humax al zeer lang geen officiële update meer heeft gedaan, en deze plots uit het niets komt. Omdat het OTA is lijkt het me een officiële release te zijn.
Dus Humax moet daar toch een reden voor hebben,...
Wat is er dus gewijzigd?

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omdat het ota is, denk ik, dat er ergens een probleem is met een provider, misschien, maar dit is speculatief het engelse free tv.

Men heeft waarschijnlijk daarvoor een patch geschreven en die ota gezet.

Wat tegen mijn veronderstelling spreekt, is dat de ota op astra 1 is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru

Duurt wel lang deze update, maar hopen dat we vanaf nu de sommige HD kanalen zonder manipulatie krijgen zoals bv ITV HD.


En is dat nu ook zo? Zitten de settings van ITV HD er nu standaard in?

Tuner 1: Clarketech ET10000
Tuner 2: DM800HD se
TV : Samsung UE55JS9000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...