Satfreaked Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Ik krijg weleens via bedrijven gelijk als ik een mail stuur een soort bevestigingsmail terug. Bv dat diegene er niet is, en of morgen kontact opneemt. Hoe doe je zoiets, stel je dat met outlook in of bijvoorbeeld bij je host van je email. ???? Satfreaked.
Ome Merde Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 met de wizard afwezigheid. je bereikt er hetzelfde mee (auto-reply) klik ook hier pas wel op met spam, ook de spammers beantwoord je dan merDe deze ruimte is te huur
peldoman Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Ja , kan ook in outlook. Afwezigheidassistent, Extra en dan Opties. Je kan er je handtekening bij onder zetten , ook in Opties te vinden. MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm TF5300k pvr.
Gast DTE Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Outlook is geen Outlook Express. Daarnaast zal dat alleen werken als die instellingen die je doet ergens op een mailserver worden bewaard. Je eigen PC zet je immers uit, want je bent er even niet.
Satfreaked Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 ja dat is een goeie. dan denk ik dat het een autoreplayer is die met een domein email mee komt. Want ik krijg de mail savonds ook zie ik en lijkt me niet dat ze de pc aan hebben staan.... Satfreaked.
WPW Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Dat zit standaard bij het email gedeelte van een domein of bij een email server van het bedrijf, deze draaien natuurlijk altijd en dan heeft het ook zin dit te gebruiken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen