dukdalf46 Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Nu het ek2008 bijna voorbij is komen de diverse tour toto's weer tevoorschijn. Nu ben ik benieuwd of er hier wieler kenners tussen zitten en wie zij als favorieten aanwijzen. Niet alleen voor het algemeen klassement, maar ook voor de bolletjes trui en uiteraard de groene trui. Mijn favorieten: Algemeen klassement: Menchov Bolletjes trui: Valverde Groene trui: McEwan Tip, Cunego kan voor een verassing zorgen in de bergen. Hoe denkken jullie hierover?
rudie1956 Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 gele trui A schleck bolletjes trui Cunego groene trui Hushovd Mcewen wordt te oud. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
lock Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Geel: Evans Bol : Kreutzinger groen:Freire Wit: Kreutzinger "That's another fine mess you've got me into"
Neptunus Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Thomas Dekker gaat niet mee vanwege vormverlies. Jammer, ik had op een definitieve doorbraak gehoopt. Verder moet ik zeggen dat ik de vlakke etappes meestal niet interessant meer vind. Voornaamste oorzaak: de oortjes! Men laat een groepje gaan en wordt vervolgens zodanig gecoached dat men het groepje een paar kilometer voor de meet weer terughaalt. Geen mogelijkheid meer voor verrassende ontwikkelingen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
D.Quijote Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Tom Boonen, heeft de bolletjes trui al, dacht ik zo Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
edbe Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 joop zoetemelk 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Moderator ceesv Geplaatst: 27 juni 2008 Moderator Geplaatst: 27 juni 2008 je vergeet Theo Koomen Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gigantaandemuur Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 De kneet maakt ook een goede kans. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
rudie1956 Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Die van D.Quijote was een goeie,maar de rest is erg flauw. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Neptunus Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Origineel bericht van: rudie1956 Die van D.Quijote was een goeie,maar de rest is erg flauw. Mee eens! Anyway, ik heb er weer zin in, en dan vooral die bergetappes, die vind ik geweldig, een paar geleden op de col de Madelaine gestaan, man, ik kwam er lopend al bijna niet tegenop. Het vertekend enorm op TV maar dat geld voor de meeste sporten. Zo ga ik vaak naar toptennis en ook dat gaat veel harder dan op TV. Ben wel bang voor saaie vlakke ritten waar mogelijke ontsnappingen pas op laatst worden ingelopen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
lock Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Origineel bericht van: rudie1956 Die van D.Quijote was een goeie,maar de rest is erg flauw. Sluit ik me bij aan, ze zullen hem wel niet begrepen hebben "That's another fine mess you've got me into"
Neptunus Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Morgen begint het, voor de verandering eens met een heuse etappe in plaats van een proloog. Geen uitgesproken favorieten en een schone tour! Ik heb er zin an! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
gigantaandemuur Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Citaat: een schone tour zou t ? Rabobank kijkt iig wel uit om snel iemand te ontslaan nu "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Neptunus Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: gigantaandemuur Citaat: een schone tour zou t ? Rabobank kijkt iig wel uit om snel iemand te ontslaan nu Ik denk dat tij nu echt wel gekeerd is, doping is nu echt "not done", wellicht zal er nog weleens eentje worden geschorst voor doping maar dat zal dan geen bewuste gebruiker van bijvoorbeeld EPO zijn, het kan ook door verkeerde neusspray of andere medicamenten te gebruiken. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen