Gast Pelé Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Mijn ontvanger is een Technomate 7755 2VA-2CI met de CI module van TV Vlaanderen. TV Vlaanderen heeft zijn zenders verplaatst maar mijn ontvanger wil ze maar niet vinden zelfs als ik hem laat zoeken op de specifieke frequentie. De andere zenders ontvan ik zonder probleem. Dien ik mijn schotel opnieuw uit te richten? Bedankt voor jullie suggesties.
Gast AAley Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Ikzelf werk ook met twee technomates maar beiden hebben geen probleem met de frequentie. Geen idee of je met mijn zenderlijst van een 1500CI+ iets bent? Echter moet ik wel opmerken dat die 7000 serie al erg verouderd is, er worden zelfs geen patches meer voor uitgebracht..
Coliseo Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Ik ken jouw ontvanger niet, maar moet je niet eerst de transponder inladen, alvorens je hem scant ? Iets in de aard van : -> advanced settings, add TP..... Het is misschien de moeite waard om dit eens te bekijken. Succes !
Gast Pelé Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb al iets in die richting geprobeerd maar zonder succes. Ik heb me blijkbaar in de zak laten zetten met deze (dure) ontvanger. Kan iemand mij trouwens uitleggen wat een transponder eigenlijk is ? Bedankt !
Gast mouse1277 Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Origineel bericht van: Pelé Kan iemand mij trouwens uitleggen wat een transponder eigenlijk is ? Uitleg op Wikipedia
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen