Poetsdoekje Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Hallo, Ik zou graag een kanalenlijst willen uitprinten, ik gebruik versie 9A van Rahtec Hoe doe ik dat? met vriendelijke groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
mobieltje Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hallo, Ik zou graag een kanalenlijst willen uitprinten, ik gebruik versie 9A van Rahtec Hoe doe ik dat? met vriendelijke groet poetsdoekje Dat kan via MES Open kanalenlijst Kies: file -> export -> kanalen -> text file Grts.
Johan45 Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: Poetsdoekje Hallo, Ik zou graag een kanalenlijst willen uitprinten, ik gebruik versie 9A van Rahtec Hoe doe ik dat? met vriendelijke groet poetsdoekje Dat kan via MES Open kanalenlijst Kies: file -> export -> kanalen -> text file Grts. Hé bedankt mobieltje, ik zat nog steeds te prutsen met FlashCvt Vult u rustig aan !!!
mobieltje Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Origineel bericht van: Johan45 Hé bedankt mobieltje, ik zat nog steeds te prutsen met FlashCvt Graag gedaan. Alleen wordt de lijst wel erg lang, je kan hem daarna ook overzetten in Microsoft office. (b.v. in 3 of 4 kolommen. Suc6 Grts.
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Geplaatst: 25 juni 2008 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: Poetsdoekje Hallo, Ik zou graag een kanalenlijst willen uitprinten, ik gebruik versie 9A van Rahtec Hoe doe ik dat? met vriendelijke groet poetsdoekje Dat kan via MES?? Open kanalenlijst Kies: file -> export -> kanalen -> text file Grts. Hoi mobieltje, Dank je voor je oplossing, alleen wat is MES Ik heb dus in het Zip bestand 3 files staan, twee ervan zijn Bin bestanden en die zijn niet zomaar te openen, en een leesmij bestand, daar staat alleen maar info in. Hoe nu verder? en met de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Johan45 Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 MES = Mediasat Editor Studio v2.6 FINAL. Hét programma om o.a. je Philips kanalenlijst te bewerken. Te downloaden in de bijlage. Mediasat Editor Studio v2.6 FINAL.zip Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hoe nu verder? Poetsdoekje. En!! is het je gelukt om de kanalenlijst te printen.? Vult u rustig aan !!!
Poetsdoekje Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hoe nu verder? Poetsdoekje. En!! is het je gelukt om de kanalenlijst te printen.? Dank je voor het medeleven, maar ik heb nog steeds geen uitgeprinte kanalenlijst, waarschijnlijk doe ik iets niet goed, alleen is de vraag wat doe ik niet goed.......... tsja.. groetjes van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Johan45 Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Welke lijst heb je of wil je uitgeprint hebben.? Ik wil wel even zien of ik wat voor je kan doen. Geef anders ALLEEN de naam door, dus niet het .bin bestandje, daar staan de key's in en dat is hier niet toegestaan. Vult u rustig aan !!!
Poetsdoekje Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Geplaatst: 2 juli 2008 Origineel bericht van: Johan45 Welke lijst heb je of wil je uitgeprint hebben.? Ik wil wel even zien of ik wat voor je kan doen. Geef anders ALLEEN de naam door, dus niet het .bin bestandje, daar staan de key's in en dat is hier niet toegestaan. dat zou fijn zijn, ik heb versie 9a van Rayhtec, en ik kan alleen maar Astra ontvangen, dus de TV en de Radiozenders, ik heb nog geen dubbele LNB, dus de regionalen kan ik ook nog niet ontvangen. met vriendelijke groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Johan45 Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Ok, alleen de astra kanalen in de bijlage. Ik ga er vanuit dat je onderstaande kanalenlijst in je decoder hebt. RayhTec switch_monoblock_single20080228 with EMU.bin switch_monoblock_single20080228.zip Vult u rustig aan !!!
Poetsdoekje Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Geplaatst: 2 juli 2008 Hartelijk dank Johan45 en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen