WimVM Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Persoonlijk vind ik het aanbod nogal mager, naar mijn interesse, op de Hotbird. Zoals ik hier en daar begrijp gaat het op hotbird vaak om de betaalzenders. Welke wordt naast Hotbird regelmatig als extra ontvanger geplaatst?
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 op alle satelliet posities zitten FTA zenders en paytv / abo zenders geen verschil met hotbird hotbird heeft genoeg te bieden als je een beetje over de taalgrens spreekt en kunt verstaan. een goede mix is de 4 sat-positions 13 OOst 19,2 23,5 28,2 / 28,5 < laatste twee pos. zijn op een lnb gelijkertijd te ontvangen maar negeer ook niet de andere posities op de clark-belt zie kingofsat.net met die 4 posities vindt je elke avond iets dat de moeite waard is, ook FTA. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
NickDream Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 wellicht nog interessante sat voor voetbal liefhebbers: 10 Oost: Chelsea TV Premier League TV beide (nog) FTA Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen