loewe fan Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Hallo, Ik had de vraag al eerder gesteld maar nu even opnieuw. ik heb vandaag mijn popcorn hour binnen gekregen en aangesloten. Nu is het zo dat hij alleen maar loading aangeeft en verder niets. Hij start niet door, als ik de machine van de stroom afhaalt en opnieuw aan de stroom zet dan komt die ook weer op loading te staan . Wie weet hier een antwoord op, of is hij nu al stuk en moet ik hem terug zenden naar spijkenisse. loewefan
winwiz Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Ga hier eens kijken in het forum van de fabrikant: http://www.networkedmediatank.com/viewtopic.php?t=5396&highlight=loading Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
loewe fan Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb hem weer aan de praat,recovery software op een usb stick gezet en toen aangesloten en hij gaf weer licht. bedankt in ieder geval. loewefan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen