Beobuddy Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Ik weet het, het is bekend, maar toch denk ik een kort moment van sluiting in de kabel te hebben gehad van mijn 4poort switch naar de 2e tuner ingang van mijn topfield 5500 pvr. Het probleem is dat ik wel op astra 1 de zenders kan zien, maar zodra ik overwil naar astra 2 of hotbird, dan heb ik geen beeld. Ik zie wel in sommige gevallen dat ik een signaal 75% heb en een kwaliteit van 100 %. Maar toch geen beeld. Kabels wisselen heeft geen zin. De instellingen gecontroleerd, maar ook daar is niets veranderd. Ook als ik het coaxkabeltje wissel naar tuner 1, dan gaat ie op tuner 1 als een speer van de ene naar de andere satelliet. Ik denk dat bij het wisselen van G3 naar G4 met de bijbehorende Alps en 4 nieuwe switches toch een kleine sluiting heb veroorzaakt. Waar moet ik dit gaan zoeken? Wordt het gelijk een andere tuner? Het zit denk ik duidelijk in het aansturen van de switch die erachter zit. Of zie iets over het hoofd? Elke suggestie is welkom. Alvast bedankt. Beobuddy. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen