Gast Geplaatst: 11 maart 2002 Geplaatst: 11 maart 2002 Vraagje... Ik heb de 5816\23a ontvanger van mijn pa geupdate met 6071 V5 en vervolgens de noepg file van de 5816\23 er in gedaan. (epromDST5816-23noepg.bin hernoemd naar eeprom.bin). De Epg deed het na het toevoegen van alle kanalen maar nadat ik ze via declink had ingelezen (met een zeguers kanalenlijstje) doet de Epg het niet meer en springt hij automatisch terug naar het eerste kanaal. Voor de rest doet alles nu het wel maar ik wil wel graag de Epg terug. Iemand een idee?!? Grtz, Ray
Gast Geplaatst: 11 maart 2002 Geplaatst: 11 maart 2002 Rayman ik heb dat ook een keer gehad maar ik kan me op dit moment bij jezebel niet meer herinneren wat het was, volgens mij was het zo dat de eeprom toch de verkeerde was of dat hij niet goed geladen was. Nog een keer opnieuw erinzetten zou ik voorstellen en dan proberen. Grote kans dat het dan wel goed is. Groeten, John.
Memphisflash Geplaatst: 12 maart 2002 Geplaatst: 12 maart 2002 Waarschijnlijk staat de datum in het menu van je flips verkeerd(97)effe aanpassen en klaar!! Suc6 MEMPHISFLASH
Gast Geplaatst: 13 maart 2002 Geplaatst: 13 maart 2002 De datum heeft er inderdaad wel iets mee te maken. De Nederlandse Epg doet het nu weer maar het stomme is dat ook bij mijn eigen (6073) ontvanger alleen de Nederlandse Epg het nog maar doet terwijl ik voor 200% zeker weet dat ik een paar dagen geleden nog Multi-Epg had. Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik het weer terug krijg?!? Alvast bedankt!! Ray
Memphisflash Geplaatst: 13 maart 2002 Geplaatst: 13 maart 2002 Zet De noepg eeprom er nog maar eens overheen en dan de kanalen opnieuw installeren suc6 MEMPHISFLAS
Gast Geplaatst: 13 maart 2002 Geplaatst: 13 maart 2002 Heb ik al gedaan....... Nog steeds hetzelfde verhaal .... Zit nu zelfs te denken om V5 er opnieuw overheen te gooien...
Gast Geplaatst: 13 maart 2002 Geplaatst: 13 maart 2002 Rayman, we zullen wel iets "simpels" over het hoofd zien. Ik heb zelf ook epg op de andere kanalen (van C+ buitenland enz) Maar vandaag nog een dsx7072 met v7 gedaan en noepg + astrasettings erin en ook alleen op de NL kanalen epg. op de overige springt hij gelijk terug naar nederland 1. Ik krijg maar niet bedacht hoe dat nu precies komt. Groeten, John.
Gast Geplaatst: 13 maart 2002 Geplaatst: 13 maart 2002 Zoals al eerder gezegd; Zorg dat datum en tijd goed staan en kijk of de EPG-kanalen wel in je lijstje voorkomen. Eventueel voeg je even kanalen toe en kijk of het dan wel werkt. Ik heb wel eens in een aanval van opruim-woede een heleboel kanalen weggegooid om er vervolgens achter te komen dat de EPG het dan niet meer deed. Na 'toevoegen kanalen' was-t-ie dan opeens weer terug. Succes
Gast Geplaatst: 14 maart 2002 Geplaatst: 14 maart 2002 Het grappige is dus juist dat de Epg het niet meer deed nadat ik een zenderlijst van Zeguers erop had gezet. Na opnieuw zenders toe te voegen deed hij het weer wel. Mijn conclusie is dan ook dat hij een bepaald kanaal nodig heeft om de Epg gegevens vandaan te krijgen. Ik ga dan ook even een andere zenderlijst erop zetten om te kijken of mijn theorie klopt. Grtz, Ray
Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 <small>[ 15-03-2002, 13:39: Bericht gewijzigd door: Strett ]</small>
Aanbevolen berichten