Neptunus Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Ik vond Candle in the Wind op Sky Radio wel leuk! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Geplaatst: 14 juli 2008 Vandaag naar Radio 8FM (regionale zender voor Brabant) mogen luisteren. Best een leuke zender, met leuke oldies. Maar mijn favorieten blijven toch bovenstaande zenders!
j.ehlen Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Ik ben tegen muziek op het werk !!!!!!!!!!!!!! [Put brain in motion before moving mouth.]
Elwin Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Geplaatst: 14 juli 2008 Origineel bericht van: j.ehlen Ik ben tegen muziek op het werk !!!!!!!!!!!!!! Dan ben jij volgens mij één van de weinigen. Ik vind het juist stimulerend een beetje muziek op de achtergrond. Gaat de werkdag iets sneller voorbij!
D.Quijote Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Toen ik nog werkte vroeger, mocht er nooit muziek aan van de geluidsman. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
j.ehlen Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Medici zeggen dat hard geluid slecht is voor de oren(doofheid) Meeluisteren is dus even slecht of nog slechter Geen muziek meer in de kroeg !!!!! Kijken wat er nog meer slecht is. Grtz, John [Put brain in motion before moving mouth.]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen