Gast Geplaatst: 11 maart 2002 Geplaatst: 11 maart 2002 Een vriend van mij heeft recent een Philips 7072 aangeschaft en wil een funcard gaan gebruiken. Moet de ontvanger gepatched worden of kan de funcard rechtstreeks gebruikt worden?
Gast Geplaatst: 11 maart 2002 Geplaatst: 11 maart 2002 Ontvanger hoeft niet gepatched te worden maar je ontvangt dan toch alleen maar seca. De funkaart kan echter meer encrypties aan ivm groter geheugen en is daarom geschikt voor meerdere providers op 1 kaart (3in1 of 5in1) Met het patchen van je ontvanger naar all ppv v7 heb je ook de mogelijkheid om meerdere encrypties te ontvangen maar voor de leuke (irdeto/betacrypt) zijn nog geen juiste keys die op een flips werken
Gast Geplaatst: 12 maart 2002 Geplaatst: 12 maart 2002 Bedankt voor de reactie 4tover. Ik heb een auto-update funcard voor mijn Humax 5400 (voor Seca), zal deze in een Philips 7072 werken?
Gast Geplaatst: 12 maart 2002 Geplaatst: 12 maart 2002 Bert, seca zal denk ik gewoon werken met die funkaart maar de andere encrypties (op viaccess na dacht ik) niet want dan zou iedereen met een v7 al volop irdeto kijken. Gr. John
Aanbevolen berichten