Ga naar inhoud


Een spook ADSL-lijn.


Dilasso

Aanbevolen berichten

Een familielid van mij vraagt bij Telfort ADSL en Telefonie aan, hij krijgt een brief van hun, aanvraag afgewezen. Bij navraag is het antwoord van Telfort u heeft al een ADSL verbinding hetgeen bevestigd wordt door de KPN, alleen niemand weet wie de leverancier van deze ADSL verbinding is, KPN niet en Telfort ook niet, er wordt ook niet betaald voor deze ADSL-lijn. Weet iemand wat er nu ondernomen moet worden om die ADSL-lijn afgesloten te krijgen.

 

Groeten,

Dilasso.

 

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast fatfreddy

Als er al signaal op staat ben je dan verplicht te betalen zodra je 'm gaat gebruiken of uhh............gewoon geen slapende honden wakker maken en gratis internetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt helemaal af, welke provider erop zit.

Bij internet+bellen van KPN hoef je namelijk geen inlognaam en wachtwoord in je modem te zetten. Bij vele anderen ( ook bij KPN ) moet dat dan wel weer.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN bellen en vragen naar het serviceID van de line. Daar mee kun je ook de breedband aanbieder achterhalen. En dan via KR (KlantenReacties) van die aanbieder de lijn laten verwijderen.

 

Ook kun je Telfort de opdracht geven om de lijn over te nemen (Telco-Telco migratie) ipv een nieuwe aanleg.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

principieel:

een adsl of dsl lijn volgt de bestaande aansluiting van isra-punt op het adres naar de centrale

die kan logistiek reeds in gebruik zijn (logistiek en rechtmatig kan verschillend zijn)

 

Citaat:
Computer says NOw ; Little Brittain

 

laat een nieuwe aansluiting leggen door de lijn provider (KPN met haar monopolie) en vraag dan opnieuw telfort voor de adsl

 

of wordt het dan te duur?

 

cheers

 

90

John Mayall

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost, de familie is er al uit, het ging hier om een colportage aan huis, verkoop van telefoon en internet de provider was “SLIM” (nooit van gehoord) In eerste instantie hadden ze een contract getekend maar binnen 7 dagen weer ongedaan laten maken, alleen de firma SLIM had nooit de ADSL-lijn afgesloten, ja dás pas slim.

 

Groeten,

Dilasso.

 

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rekordc
SLIM = kpn, een oude internet en bellen vorm met 64k lijn

Rekordc


Dan zijn ze bij KPN dus niet zo SLIM smirk

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...