kjonker1 Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Even update: Heb de schotel verplaatst nu wel goed signaal op alle satellieten maaaaaaaaaaaaaar. Als ik hem weer op de D (astra2) van de switch zet weer geen signaal,maar als als ik hem op de A zet wel signaal. Dus heb ik de astra 19.2 op D gezet geen signaal. Dus ik denk de switch kapot hij is wel nieuw,een nieuwe erop gezet is het nog veel erger. Ik gebruik de switch van het merk ( 4 in 1 Digiality)ik weet niet dat ik de naam mag noemen. Dat verwijder ze het maar,heb er geen problemen mee. Nu is mijn volgende vraag,WAT is nou een goed kwalitatieve goede switch. groetjes kjonker Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
cosmos Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Spaun SAR 411 of een Visiosat VCOM zijn goede switches. Alleen de Spaun is 2.0 en de Visiosat is 1.0, de Spaun kan gewoon met 1.0 overweg. Kost iets meer, maar je hebt een snelle stabiele switch voor vele jaren plezier, voor de Spaun neem wel een kapje erbij tegen vocht. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen