Ga naar inhoud


Bliksem stoort EK wedstrijd Duitsland - Turkije


Mister HaCk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

je zou toch verwachten dat dat soort dingen verleden tijd zouden moeten zijn ,nu dat soort verbindigen ook via glasvezel aangeleverd kunnen worden........

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat wordt dan een lange glasvezel kabel, 36.000 km boven de evenaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik het meest vreemd vind is dat het signaal vanuit Basel eerst naar Wenen wordt getransporteerd en daarna pas de satelliet op gaat.

 

Overigens: De Zwitserse televisie had geen last van de storing, daar speelde men vrolijk verder. Maar ja, de SF speelde dan ook een thuiswedstrijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Maar zelfs de weergoden konden, ondanks verwoede pogingen, niet verhinderen dat Duitsland toch weer ging winnen van de betere Turken.


DE beste winnen toch altijd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB

Overigens: De Zwitserse televisie had geen last van de storing, daar speelde men vrolijk verder. Maar ja, de SF speelde dan ook een thuiswedstrijd.


Viel me ook al op ja. Alles lag eruit (BBC-HD, Ned-HD, ORF) behalve HD-Suisse.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_V
Origineel bericht van: PieterB

Overigens: De Zwitserse televisie had geen last van de storing, daar speelde men vrolijk verder. Maar ja, de SF speelde dan ook een thuiswedstrijd.


Viel me ook al op ja. Alles lag eruit (BBC-HD, Ned-HD, ORF) behalve HD-Suisse.



Vreemd dat men niet (gedurende de storing) via HD Suisse het signaal
verder heeft verspreid in Europa (en de rest van de wereld).


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje op ZDF door kunnen kijken, die gaven het Zwitserse beeld door, want in de hoek stond "SF Sport".

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zag ik ook.

Ik keek via ORF HD en zag dat, tijdens de storing, op een gegeven moment overgeschakeld werd naar SF; dit was alleen zeker geen HD meer, hoewel de HD suisse nog zonder storing uitzond op dat moment.

Dat signaal hadden ze toch ook kunnen doorlussen?

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Dat wordt dan een lange glasvezel kabel, 36.000 km boven de evenaar.


En 38000 retour... Het opstralen was mislukt. Ik heb een zekering vervangen en toen de eindstand ingetoetst. Volgende keer Duitsland weg. OK?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doorlussen kan ook wel, maar aan de ontvangende kant (de regies van de zenders) zie je niet waarom het signaal wegvalt. Je kan dan twee dingen doen, ff wachten of het terug komt (in 99% van de gevallen gebeurt dat) of omschakelen, maar ook dat kost iewat tijd... Dus 5 min zonder beeld, dat risico nemen ze wel. De belangen bij ZDF waren natuurlijk om dat Duitsland speelde wel wat groter en hebben ze wellicht altijd wel een andere zender binnenkomen als backup. Wat ik niet snapte is waarom het commentaar ook weg viel en laterop ook nog een aantal maal. Ik ging er vanuit dat dat wel via een ISDN Codec zou lopen, maar daar leek het dus niet op.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...