Ga naar inhoud


Voetbalrechten tele2


SatDonkey

Aanbevolen berichten

Ik heb een contract bij tele2 via Digitenne vanaf 1 augustus 2007. Ik kan alleen nergens vinden of hun aankomend jaar ook nog de eredivisie voetbal uitzenden, want daarvoor heb ik het. Ik weet niet of iemand weet wat er gaat gebeuren, of je het best kunt opzeggen, dat je er eventueel onderuit kunt komen als hun minder aanbieden? Weet ook niet als ik voor 1 juli opzeg of het optijd is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg het maar op lijkt me. Je kunt je later altijd weer opnieuw aanmelden. Overigens. KPN zou toch de rechten hebben gekregen van de eredivisie? Ik hoop alleen dat er nog een plaatsje overblijft voor AT5

 

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast adelante

Tele2 Digitenne is maandelijks opzegbaar na jouw jaarcontract, opnieuw aansluiten kost je 30 euro. Ik zou dus nog gewoon even wachten tot er meer bekend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zulen het allemaal wel zien. in iedre geval fijn dat je maar 1 maand opzegtermijn hebt. Ben verder best tevreden over Tele2, alleen die ontvangstbak die ik erbij heb gekregen schakelt als een Fiatje 500 (oud typ wel te verstaan). Iemand nog tips voor een betere, maar betaalbare ontvanger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

NOS teletekst 317 vandaag:

"Het nieuwe voetbalkanaal van de eredivisieclubs en Endemol heeft voor het commentaar bij de live uitgezonden duels coryfee Theo Reitsma aangetrokken, meldt de Telegraaf.

De studio-uitzendingen van de abonneezender zullen beurtelings worden gepresenteerd door Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen, analyticus is Jan van Halst.

De dagsluiting om elf uur 's avonds is in handen van Wilfred Genee en Johan Derksen.

De distributie van het kanaal is op een haar na rond. Zo is al overeenstemming bereikt over doorgifte met KPN, Tele2 en UPC, terwijl met Ziggo nog wordt onderhandeld."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...