Gast M4RTiN Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb een Sagem Dbox 2 hier, heeft vroeger perfect gewerkt, maar ik heb hem eens uitgeleend. Nu lijkt hij geen beeld meer te geven op de scart, afstandbediening lijkt niet de reageren, netwerk lijkt geen ip te krijgen. Wat wel goed lijkt is het opstarten op zich, zo aan het lcd schermpje aan de voorkant te zien. Is het de moeite waard om te flashen of zal dit niets opleveren?
Nobody2050 Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Baat het niet dan schaadt het niet. Niet geschoten is altijd mis. Etc. etc. Gewoon proberen, je weet het maar nooit. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Gast M4RTiN Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Kun je zo'n ding puur op null modem kabel flashen? of zou een low level netwerk protocol ook al werken? tcp/ip werkt i.i.g. tot nu toe niet...
sattv4iedereen Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 ik flasch altijd via null modem kabel volgens de mooie en duidelijke uitleg hier op het board Ik zou het alleszins proberen met dboxII flasch assistent. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen