Gast christiano Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 krijg geen ned 1 HD op mijn vantage receiver? Weet hier iemand raad mee?Andere zenders vang ik wel goed op Astra 2
Gast aart44 Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Je moet ook Astra3 op 23.5 oost hebben niet Astra2 op 28.2 oost.
Gast christiano Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 ja joh die heb ik! maar had me van nummertje vergist! heb deze morgen zo een multytenne gehaald! geinstalleerd alle positie topie maar nederland krijg ik niet als de andere pervect! kan deze receiver het niet aan
edbe Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 dan moet je nog wel een abbo-tje hebben op het CD pakket 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast christiano Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 heheh om beeld te krijgen mss wel handig voor een abootje maar het probleem is dat mijn receiver die frequenties niet vindt. al de ander vind hij met moeite!
Digidish Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Kijk of de juiste transponder in de lijst staat. Uiteraard ook met de juiste gegevens. Standaard zit hij er namelijk niet in...
Moderator ceesv Geplaatst: 26 juni 2008 Moderator Geplaatst: 26 juni 2008 christiano, de antenne afstelling luistert erg precies voor de ned1hd transponder. Verder zijn er mensen, die met nieuwe multytenne's problemen hebben, omruilen voor een ander exemplaar kan ook de oplossing zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast christiano Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 toch vreemd al de andere kanalen komen loeihard door behalve deze transponder waar net ned HD opzit ! mmmm of is het echt iets anders?
Moderator ceesv Geplaatst: 27 juni 2008 Moderator Geplaatst: 27 juni 2008 Op ongeveer dezelfde frequentie zit nog een transponder met horizontale polarisatie. Wanneer je skew niet optimaal is ingesteld, heb je last van kruis polarisatie en slechte ontvangst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast christiano Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 moet het net weer die transponder zijn! kan ik weer het dak op! krijg bijna overal 80 % al de andere transponders ofwel word het beter ofwel alleen maar slechter de ontvangst! maar zal toch niet meer voor vandaag zijn! tis redelijk nat hierbuiten! trouwens sportza HD gaat deze ook op die transponder uitzenden ?
digitaal kijker Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 sporza HD,die bestaat niet,één HD bedoel je zeker ,en nee,één HD komt op de transponder op 23.5 waar astra HD demo zit en de reclame voor die film met dat schip. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen