Ga naar inhoud


Afwezigheid Toxic[Q] ?


Gast merlin1

Aanbevolen berichten


Mag die gozer ook eens vakantie hebben? Ik neem aan dat hij even ertussen uit is.... Hij wil ook wel eens een paar dagen/weken zonder dat geouweneel op S4A smile .

 

Als hij ook in de lappenmand zit, dan veel beterschap, maar ik vermoed toch echt vakantie....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor. Eerst van Uden naar Uden, dan van Uden naar Eindhoven en nu van Eindhoven naar Budel. Ik wil best een keer helpen, maar 3 verhuizingen in 4 jaar wordt me echt te gek:-))

Bovendien is het bij ons op het bedrijf vanwege afwezigheid van diverse collega's beredruk en werk ik voor 2 (of 3).

Mijn vakantie begint helaas pas in Augustus.

Ik ben gewoon aanwezig hoor en mijn laatste post was gisteren in het Moderator forum, waar jullie niet kunnen lezen. Vanwege al het commentaar heb ik besloten bij wijze van expiriment me eens wat meer op de achtergrond te houden.

Dan kan ik meteen bewijzen dat dat ook niet helpt en dat de ellende die je hier af en toe ziet echt wel van (een klein aantal) leden en niet van de administrator/moderators komt.

 

Ron

 

Ps. Die DM8000HD heb ik toch wel als tweede:-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Nee hoor. Eerst van Uden naar Uden, dan van Uden naar Eindhoven en nu van Eindhoven naar Budel. Ik wil best een keer helpen, maar 3 verhuizingen in 4 jaar wordt me echt te gek:-))
Bovendien is het bij ons op het bedrijf vanwege afwezigheid van diverse collega's beredruk en werk ik voor 2 (of 3).
Mijn vakantie begint helaas pas in Augustus.
Ik ben gewoon aanwezig hoor en mijn laatste post was gisteren in het Moderator forum, waar jullie niet kunnen lezen. Vanwege al het commentaar heb ik besloten bij wijze van expiriment me eens wat meer op de achtergrond te houden.
Dan kan ik meteen bewijzen dat dat ook niet helpt en dat de ellende die je hier af en toe ziet echt wel van (een klein aantal) leden en niet van de administrator/moderators komt.

Ron

Ps. Die DM8000HD heb ik toch wel als tweede:-))


Das inderdaad druk,elk jaar verhuizen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik ben gewoon aanwezig hoor en mijn laatste post was gisteren in het Moderator forum, waar jullie niet kunnen lezen. Vanwege al het commentaar heb ik besloten bij wijze van expiriment me eens wat meer op de achtergrond te houden.



Wat zei ik je: Big brother is allways watching you :D :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]@Bruut-Dream
Het is zonder jou inderdaad een stuk gezelliger:-)


helemaal mee eens! Dat negativisme kunnen we best missen.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan nog maar een paar maanden buffelen en beuken ;-). Ik had je al voorgesteld ergens op een strand in de zon met een kouwe klets in je handen.... Misschien in Augustus dan ;-) ...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]

Ps. Die DM8000HD heb ik toch wel als tweede:-))


Hoe kan jij nou weer weten dat ik 'm straks als eerste heb? laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...