Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je een settingslijst waarin Astra2 op 28.4 staat in plaats van 28.2. In dat geval moet je 011a0000 vervangen door 011c0000, zoals al eerder vermeld in dit topic. Kijk even bij de andere kanalen die op Astra2 zitten. Staat daar iets anders dan 011a0000, dan moet je waarde die daar staat gewoon overnemen.

- Ruud

Geplaatst:

jammer dat ITV HD bijna nooit uitzendt. Er staat continu in beeld dat this service not available is

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:
Origineel bericht van: allez l'om
jammer dat ITV HD bijna nooit uitzendt. Er staat continu in beeld dat this service not available is

Dat is nou exactly what ik ook all de whole tijd wilde sayen. crazy

M_Z
Geplaatst:

Goed nieuws dat ITV eindelijk werkt. Dat er niet vaak uitzendingen zijn is omdat het een aanvulling op ITV1-2-3-4 is als red button service en het geen aparte zender is.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Geplaatst:

het rare is wel zodra ik itv hd kan ontvangen dat de 800 niets vind op de transponder van luxe tv en een HD op de astra 3

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

heb hetzelfde probleem frown ,nog geen oplossing voor gevonden,denk dat het sneller gaat de oude lamedb bestand terug te zetten,maar dan geen ITV HD meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Gast John1985
Geplaatst:

Ik kan ook geen Een hd en luxe tv ontvangen. De zenders vind ik wel, maar signaal blijft op 0. Een hd vind ik onder de naam 'AeAen HD'

Geplaatst:

ik heb daarvoor een oplossing gevonden,

als je henksat gebruikt of een andere settings dan moet je met openDBedit die transponder waar die zenders opstaan gewoon wissen en dan weer opladen in de box en dan eens de hele 23.5 afscannen,dan zou die hem er weer inzetten en werkt die perfect,

heb het toch zo hier opgelost.

veel succes ermee.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
ik heb daarvoor een oplossing gevonden,
als je henksat gebruikt of een andere settings dan moet je met openDBedit die transponder waar die zenders opstaan gewoon wissen en dan weer opladen in de box en dan eens de hele 23.5 afscannen,dan zou die hem er weer inzetten en werkt die perfect,
heb het toch zo hier opgelost.

één HD heeft hier ook de naam AenAen HD, en heeft geen signaal hier tot nu toe, en Luxe TV kan ik niet vinden op 23.5.
Mocht iemand ze wel hebben, post hier even de volledige frequentie info, zal ik mijn lijsten deze updates meegeven.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

of even doen zoals ik zei,dan heb je ze wel,

ik heb het zo werkend gekregen en staan zo nu in de lijst,anders wil ik het doorsturen naar jou,maar heb er al zenders van gewist die ik niet kon ontvangen.

Konig FTA20

Geplaatst:

Luxe TV staat niet in de lijst, en welke transponders verwijder jij dan?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

ik verwijder de volledige transponder waar één HD opstaat in openDBedit,

zo ook die vid zenders die niet meer uitzenden nu.

en nog een andere,

heb dit gedaan door in openDBedit volledige linkse gedeelte eerste de sats op alfabet te zetten,beginnend met 13 oost in de astra 1,2,3,HB

en dan die transponder waar al die zenders opstaan uit de volledige lijst gewist.

en dan dit weer geupload naar de DB800S en dan eens een volledige scan van die positie gedaan en had ze dan wel en werkte direct.

luxe tv op 23.5 is nog astra HD demo wink

Konig FTA20

Geplaatst:
Citaat:
digitaal luxe tv op 23.5 is nog astra HD demo wink

Aha, die heb ik wel 2 keer, dus 1 ervan wordt Luxe TV.
één HD heb ik wel, maar geeft geen signaal maar staat wel in de lijst. Heb jij nu wel signaal dan?
Zo niet dan hoef ik niks te doen, dan komt dat in de loop van zaterdag vanzelf.

Member of the PLi team

Geplaatst:

ik heb signaal nadat ik die positie eens heb heringescand na ik heel de transponder van één HD heb gewist.

denk dat er nog zullen zijn met hetzelfde probleem.

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen