Snurker Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Vakbond overweegt aanvraag faillissement Techno Groningen DVHN | Gepubliceerd op 16 mei 2008, 09:19 Laatst bijgewerkt op 16 mei 2008, 09:20 groningen - Techno Groningen, dat onderhoud en reparaties verricht aan elektrische apparatuur, staat waarschijnlijk een faillissement te wachten. Vakbond FNV Bondgenoten onderzoekt op dit moment een aanvraag voor een bankroet, aangezien de ongeveer 30 personeelsleden al anderhalve maand op salaris wachten. "We hebben deze week een gesprek gehad met de directie van Techno Groningen en dat was weinig hoopgevend", zegt Ineke Meijer van FNV Bondgenoten. Bij een faillissement kunnen de personeelsleden aankloppen bij het UWV. Techno verzorgt onderhoud en reparaties van bekende merken als JVC, Sony, LG, Sharp, Loewe en Aiwa. Grote retailers als M....Markt en BCC brengen hun reparatiewaar ook naar Techno Groningen. Onbereikbaar Techno Groningen is al enige dagen onbereikbaar. De telefoon wordt 'bemand' door een antwoordapparaat met keuzemenu. De verbinding wordt verbroken zo gauw een keuze is gemaakt. en schijnbaar alweer snel en goedkoop een doorstart gemaakt zie foto aan eind ! Snurker ------------------------------------------------------------- Ook hetzelfde bij een bedrijf in België dat voornamelijk voor Duitse A en L winkels werkte ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
rommelaar Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Ja we komen in een weggooi maatschappij terecht.Reparatie is meestal nog duurder dan nieuw kopen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Ja we komen in een weggooi maatschappij terecht. Zijn we dat al lang niet..?
WPW Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Allang ja, maar wat mot je als consument dan?? vaatwasser stopte ermee vorige week na 7 dienst jaren, ik bel wat rond, mja Theo dat kan zo rond de 300 euro gaan kosten met voorrij kosten en zo meer, als je hem brengt dan wellicht rond de 200... ik trek mijn cc en voor 325 staat er 3 dagen later een nieuwe met 3 jaar garantie, gebracht, aangesloten en de ouwe afgevoerd. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
rommelaar Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Inderdaad zijn we al lang. Wb Fred,fijn weer iets van je te vernemen.Reakties zijn in ieder geval nog scherp ha ha Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Daarbij heb je ook weer het voordeel dat het nieuwe spul wat minder energie en water verbruikt.
Codx Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 En in welk opzicht is dit nieuws voor een satelliet forum? Of werk je daar misschien? Lullig dat het falliet gaat maar vermoedelijk staan er al 5 andere bedrijven klaar om de reparaties van onze nationale dozenschuivers over te nemen. Als consument merk ik dat niet. En die weggooi maatschappij valt ook wel mee. Dat gezeik over dat recyclen, groene ...... erg ik me veel meer aan en ondertussen nog meer bedrijventerein uit de grond stampen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
topie Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Ik had dit ook al vernomen snurker. Er blijven straks nog maar een paar grote over. De kleinere sterven allemaal langszaam aan uit. Mede dankzij de weggooi maatschappij. topie Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)
Gast xarxar2 Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Origineel bericht van: topie Ik had dit ook al vernomen snurker. Er blijven straks nog maar een paar grote over. De kleinere sterven allemaal langszaam aan uit. Mede dankzij de weggooi maatschappij. topie Heeft niks met een weggooi maatschappij te maken, maar meer met de hoge uurlonen.
borsjea Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Buiten de wettelijke garantietermijn laat ik geen reparties meer op electronica producten uitvoeren en koop ik nieuw
Gast Pacman Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Origineel bericht van: borsjea Buiten de wettelijke garantietermijn laat ik geen reparties meer op electronica producten uitvoeren en koop ik nieuw Precies, is nog leuker ook, weer wat nieuws in huis.
Gast M&R Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Je kappotte dreambox flikker je ook zomaar weg?
Gast Pacman Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Origineel bericht van: M&R Je kappotte dreambox flikker je ook zomaar weg? Een Dreambox wel ja.
vincent1971 Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Origineel bericht van: M&R Je kappotte dreambox flikker je ook zomaar weg? Oh heb je dan een nachtmerrie? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Miauw Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Hoge uurlonen, maar ook de voorrijdkosten maken het erg duur tegenwoordig. Ik probeer wel eens advies te vragen, zo ook hier op het forum waardoor mijn TVtje het weer in kleur doet. Het was eigenlijk te simpel voor woorden, maar wat doe je als een TVtje al 14 jaar oud is? Die breng je niet meer weg. Een gokje kan dan geen kwaad, toch? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen