Ga naar inhoud


Hoera! Nog 3 nachtjes slapen


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Houd je het wel een beetje netjes, ik scheld jou toch ook niet uit shocked



Tja Sjaak, dat komt ervan door altijd ongenuanceerd en zonder enige vorm van inlevingsvermogen je eigen gelijk te willen halen.

Ik bedoel hiermee niet dat je niet het recht hebt om voor je mening uit te komen, maar de manier waarop doet de mensen soms de haren ten berge rijzen, met dergelijke reacties uit frustratie tot gevolg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Polleke2
Met zoveel slap gezijk moet je wel een grote slappe lul zijn


Dit is gewoon een op de persoon gerichte onbeschofte opmerking die tegen regel 6 van de FAQ ingaat.

Ik vind dat Sjaak zich heel netjes heeft gehouden.

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een discussie ga je aan om te winnen,mij maakt het meestal ook niet uit welke stompzinige dingen ik moet aanhalen.

Mensen die gaan schelden in een discussie,zijn vaak gefrustreerd en weten niet meer hoe ze het met normale woorden moeten beargumenteren dus hebben al bij voorbaat verloren.

 

Sjaak speelt het gewoon slim,hij weet dat dit een teer ( sorry ) onderwerp is en hoppa een paar oneliners er in en de boel valt over hem heen.

 

Discussies zijn leuk en ik ga nooit op de man spelen en doen ze dat bij mij wel.......einde discussie.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Citaat:

Tja Frieland hé, misschien zag je niets door de optrekkende rook van al die jaren.


Of ik zag niks door een hersenverlamming toegebracht door de uitstoot van zendamateurs.
Van rook heb ik in ieder geval geen last gehad. laugh

Maar hoe sta jij tegenover het leed wat radiozendamateurs veroorzaken bij mensen die gevoelig zijn voor die draaggolfen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Maar hoe sta jij tegenover het leed wat radiozendamateurs veroorzaken bij mensen die gevoelig zijn voor die draaggolfen?

 

Ik denk dat zenders als de 675 Khz, 747 KHz, 1008 KHz en alle andere middengolfzenders, de talrijke landelijke FM zenders, de kortegolf zenders van de Wereldomroep, het FM zendernet, DAB zenders, dvb-T zenders, dvb-H zenders, GSM cellen en weet ik wat allemaal niet meer, wel even wat meer power de lucht in sleuren dan Sjaak(k) met zijn zendertjes van enkele tientallen Whiskey´s. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: goto
Een discussie ga je aan om te winnen,mij maakt het meestal ook niet uit welke stompzinige dingen ik moet aanhalen.

Het probleem is dan wel dat de anderen maar evengoed beseffen dat de argumenten "stompzinnig" zijn. Je denkt dan misschien dat je wint, maar ik vermoed dat de meerderheid van de lezers echter vol onbegrip het hoofd schudt.

denk je dat dit "stralend" antwoord een winner is ?
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Rob út Fryslân


Maar hoe sta jij tegenover het leed wat radiozendamateurs veroorzaken bij mensen die gevoelig zijn voor die draaggolven?

Ja Rob daar sta ik "stralend" tegenover wink


Dit is misschien niet rechtstreeks de man spelen, maar inhoudelijk heeft het geen enkele waarde. En jennen is nu ook niet helemaal de manier om zijn gelijk te halen.

Ik weet zeker dat volgende reactie veel meer zin heeft :
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Maar hoe sta jij tegenover het leed wat radiozendamateurs veroorzaken bij mensen die gevoelig zijn voor die draaggolfen?


Ik denk dat zenders als de 675 Khz, 747 KHz, 1008 KHz en alle andere middengolfzenders, de talrijke landelijke FM zenders, de kortegolf zenders van de Wereldomroep, het FM zendernet, DAB zenders, dvb-T zenders, dvb-H zenders, GSM cellen en weet ik wat allemaal niet meer, wel even wat meer power de lucht in sleuren dan Sjaak(k) met zijn zendertjes van enkele tientallen Whiskey´s. :D


Het uitgangspunt is trouwens verkeerd : waarom moet je in een gedachtewisseling persé willen winnen ? We zijn hier op een forum om van ideeën te wisselen, het één al beter dan het ander, maar niet om "discussies" te voeren die je als duels ziet en die je willens nillens wil winnen als de eerste beste puber...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste gaat deze discussie over het rookverbod in de horeca dus het aanhalen van wat " een leed draaggolven teweeg brengen " heeft hier helemaal niks mee te maken.

 

" denk je dat dit "stralend" antwoord een winner is ? "

Natuurlijk niet,ik zei toch al dat dit ook een manier is om de boel uit te dagen en het lukt ook nog,daar moet je door heen kijken .

 

"Het uitgangspunt is trouwens verkeerd : waarom moet je in een gedachtewisseling persé willen winnen ? We zijn hier op een forum om van ideeën te wisselen, het één al beter dan het ander, maar niet om "discussies" te voeren die je als duels ziet en die je willens nillens wil winnen als de eerste beste puber... "

 

Dit zou ik willen omdraaien : waarom begin je een discussie...juist,om een ander van jouw gelijk proberen te overtuigen en op de laatste zinsnede van het citaat ga ik helemaal maar niet in !!

 

Zoals ik al eerder heb gezegt,een discussie tussen een roker en niet roker heeft helemaal geen zin....geen van beide geeft toe.

 

Ik steek er nog eentje op en ga daarna slapen.....welterusten !

 

 

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij de niet-roker begrip op kan brengen voor de roker en andersom. Ook dat komt vaker voor dan je denkt.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, DAAR hebben we wat aan. Is dat niet waar het allemaal om draait ?

Het gaat me hier ook niet om "mijn gelijk" maar wel over de manier waarop deze regeling in "de markt" is gezet. Ik ben, wat soppen met roken betreft, inderdaad ook een slappe lul, het lukt me eenvoudigweg niet.....

Nu moet ik er ook bijzeggen dat er geen 100% motivatie bij komt kijken. Voorlopig vind ik het gewoon nog lekker, zeker na een lekkere schranspartij in een restaurant. En da's nu NET waar de schoen wringt.....

 

crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dat we ook wat toleranter met elkaar om mogen gaan, tot bepaalde grenzen.

Als er bij de buren in de tuin een radiootje speelt, zal ik daar geen enkel probleem mee hebben.

Als vervolgens Frans Bauer keihard over de speakers schalt, wordt dat wat minder.:D

Als dat té vaak gebeurt, zal ik er zeker wat aan gaan doen.

Als je elkaar niets meer gunt, is dat het einde van de samenleving.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Met de niet rokers werd vroeger ook nooit rekening gehouden door de rokers.

 

Nu sla je de gehele paal mis Sjaak, in ieder geval zorgde ik er wel voor dat ik de rook niet in iemands richting uitblies. En als ik iemand hoorde kuchen dan maakt ik em uit....

 

De meeste rokers hielden wel degelijk rekening met de niet rokers. Op verjaardagen net zo ; Vaak zijn er oude omaatjes of tantes die iets aan de luchtwegen hebben en dan gewoon vroegen of we buiten wilden gaan roken omdat ze anders het loodje zouden leggen. Geen probleem uiteraard, maar het werd dus gewoon gevraagd !

 

Je mond dichthouden en dan later klagen, tja, daar kunnen we als rokers ook niets aan doen.

 

Maargoed, ik leg me gewoon nog ff NIET neer bij het rookverbod en zal, zo lang ik rook, er tegenaan blijven schoppen omdat ik het onderhand net Noord-Korea vind worden hier in Nederland.

 

Voor dat je het weet hebben we een Kim-Il-Alex hier aan de macht en mag je alleen nog JA knikken, belasting ophoesten en de je klere werken.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Citaat:
Met de niet rokers werd vroeger ook nooit rekening gehouden door de rokers.

 

Origineel bericht van: ozzo

De meeste rokers hielden wel degelijk rekening met de niet rokers.

 

Biede bovenstaande opmerkingen horen thuis in dezelfde categorie: "Zogenaamde feiten, die totaal niet onderbouwd worden dus geen bewezen feit zijn".

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Coliseo
Origineel bericht van: goto
Een discussie ga je aan om te winnen,mij maakt het meestal ook niet uit welke stompzinige dingen ik moet aanhalen.

Het probleem is dan wel dat de anderen maar evengoed beseffen dat de argumenten "stompzinnig" zijn. Je denkt dan misschien dat je wint, maar ik vermoed dat de meerderheid van de lezers echter vol onbegrip het hoofd schudt.

denk je dat dit "stralend" antwoord een winner is ?
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Rob út Fryslân


Maar hoe sta jij tegenover het leed wat radiozendamateurs veroorzaken bij mensen die gevoelig zijn voor die draaggolven?

Ja Rob daar sta ik "stralend" tegenover wink


Dit is misschien niet rechtstreeks de man spelen, maar inhoudelijk heeft het geen enkele waarde. En jennen is nu ook niet helemaal de manier om zijn gelijk te halen.

Ik weet zeker dat volgende reactie veel meer zin heeft :
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Maar hoe sta jij tegenover het leed wat radiozendamateurs veroorzaken bij mensen die gevoelig zijn voor die draaggolfen?


Ik denk dat zenders als de 675 Khz, 747 KHz, 1008 KHz en alle andere middengolfzenders, de talrijke landelijke FM zenders, de kortegolf zenders van de Wereldomroep, het FM zendernet, DAB zenders, dvb-T zenders, dvb-H zenders, GSM cellen en weet ik wat allemaal niet meer, wel even wat meer power de lucht in sleuren dan Sjaak(k) met zijn zendertjes van enkele tientallen Whiskey´s. :D


Het uitgangspunt is trouwens verkeerd : waarom moet je in een gedachtewisseling persé willen winnen ? We zijn hier op een forum om van ideeën te wisselen, het één al beter dan het ander, maar niet om "discussies" te voeren die je als duels ziet en die je willens nillens wil winnen als de eerste beste puber...


Zullen we maar weer ON TOPIC gaan? Immers het ging toch over roken?? wink

groet van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...