leo1949 Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Maar Duitsland is op een andere manier behoorlijk doorgeschoten, vooral op milieugebied. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Polleke2 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 En ja hoor we gaan gewoon verder met betuttelen nu zijn de snackbars aan de beurt het voedingscentrum adviseert om geen snackbars meer in woonwijken en bij scholen toe te laten,en er zal nog wel meer gaan volgen.
Gast decodertje Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 ja belasting op ongezonde vetten.
leo1949 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ja alle varkens het land uit en de kaas er achteraan zoetigheid voor op brood ook weg. Het word zo direct boter op je kont smeren en droog brood eten. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
metoo Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Goed, ik ben te flexibel, te snel, te actief, zit altijd overal maar aan te denken. Wordt snel tijd dat ik ga roken, kan ik eens wat tot rust komen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
rudie1956 Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik heb het altijd al gedacht, en het is nu ook wetenscappelijk aangetoont Citaat: Roken vermindert denkvermogen AMSTERDAM/BILTHOVEN - 16-10-2008 - Het denkvermogen van rokers neemt sneller af dan dat van niet-rokers. Het zogeheten cognitief functioneren van rokers is vergelijkbaar met dat van mensen die drie tot zeven jaar ouder zijn en nog nooit gerookt hebben. Dat blijkt uit onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), dat donderdag openbaar werd. Al op middelbare leeftijd scoren rokers op verschillende onderdelen als geheugen, flexibiliteit en snelheid slechter dan niet-rokers. Het onderzoek werd gehouden onder bijna tweeduizend mannen en vrouwen tussen 43 en 70 jaar. In het onderzoek zijn rokers, ex-rokers, mensen die recent stopten en nooit-rokers met elkaar vergeleken. In vijf jaar tijd neemt het denkvermogen van rokers twee keer zo snel af als dat van nooit-rokers. Bron:Tiscali/ANP Dus meer roken is minder zorgen. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Aanbevolen berichten