Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Brava HD heeft de geest gegeven.

Zo te zien ligt, of de verbinding eruit, of heeft de Digitale video recorder de geest gegeven.

Het beeld is op dit moment een aardig mozaiek.

Eens kijken hoe lang het duurt voor er iemand wakker wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Computer vastgelopen, maar het was een uitvoering van "Die Fledermaus".

Ja eens kijken hoelang het duurt het gebeurt bij TV Oranje ook wel eens. laugh

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Eens kijken hoe lang het duurt voor er iemand wakker wordt.

En ze slapen gewoon verder maar er moet toch weinig te zien zijn. loisir28.gif
  • Moderator
Geplaatst:

Is het alleen Canaldigitaal, die "getroffen" is, of staan de kabelaars ook stil?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik vraag me af wie er naar kijkt ehhhhhhh keek het staat al de geheledag stil dus kan Brava weg.

En zet Scifi er maar op dat is ook kunst en kultuur.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

• Moderator
Geplaatst:

We zullen kennelijk moeten wachten, tot er maandag weer iemand op kantoor is.

En dat noemt zich een 24/7 zender!

Stelletje amateurs!

Geplaatst:

Dit is wel erg belachelijk ja.

Als CD zijnde zou ik de zender er gelijk afhalen, die kun je niet serieus nemen.

En je zegt maandag, maar misschien zijn ze wel een week of drie met vakantie!

Geplaatst:

Ook een tik tegen de zijkant van mijn TV helpt niet. Het is in ieder geval een mooier plaatje dan die blokkendoos van afgelopen weekend.

Eens kijken of het weer 2 dagen gaat duren voor hij het weer doet.

• Moderator
Geplaatst:

Ze hebben nog geen lering getrokken uit afgelopen weekeinde!

Geplaatst:

Noem dat maar een mooi plaatje. Dat mannetje lijkt als twee druppels water op mijn oude meester (leraar) op de lagere school. Die had ook zo'n stokje, waar hij soms vervaarlijk mee kon uithalen (dat mocht toen nog). Maar ja, die zwaaide tenminste nog, deze mijnheer beweegt niet meer.... smile

Xtrend 10000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen