Moderator ceesv Geplaatst: 28 juni 2008 Moderator Geplaatst: 28 juni 2008 Brava HD heeft de geest gegeven. Zo te zien ligt, of de verbinding eruit, of heeft de Digitale video recorder de geest gegeven. Het beeld is op dit moment een aardig mozaiek. Eens kijken hoe lang het duurt voor er iemand wakker wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast aart44 Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Computer vastgelopen, maar het was een uitvoering van "Die Fledermaus". Ja eens kijken hoelang het duurt het gebeurt bij TV Oranje ook wel eens.
Gast aart44 Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Origineel bericht van: ceesv Eens kijken hoe lang het duurt voor er iemand wakker wordt. En ze slapen gewoon verder maar er moet toch weinig te zien zijn.
MacGuinness Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Zzzzzzz,... Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Moderator ceesv Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 28 juni 2008 Is het alleen Canaldigitaal, die "getroffen" is, of staan de kabelaars ook stil? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 In ieder geval geeft UPC hem niet door, dus ik kan dat niet zien. Het beeld staat inderdaad al de hele dag stil, maar de EPG loopt evengoed wel door.
blake7 Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Ik vraag me af wie er naar kijkt ehhhhhhh keek het staat al de geheledag stil dus kan Brava weg. En zet Scifi er maar op dat is ook kunst en kultuur. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 29 juni 2008 We zullen kennelijk moeten wachten, tot er maandag weer iemand op kantoor is. En dat noemt zich een 24/7 zender! Stelletje amateurs! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast PieterB Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Dit is wel erg belachelijk ja. Als CD zijnde zou ik de zender er gelijk afhalen, die kun je niet serieus nemen. En je zegt maandag, maar misschien zijn ze wel een week of drie met vakantie!
berny Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 bij INDI (Belgische kabel) wel mooi HD-beeld dat beweegt maar de audio inhoud is ....zoals altijd.
youriy Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Nou staat ie wéér op tilt clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Alfons Verbiest Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Ook een tik tegen de zijkant van mijn TV helpt niet. Het is in ieder geval een mooier plaatje dan die blokkendoos van afgelopen weekend. Eens kijken of het weer 2 dagen gaat duren voor hij het weer doet.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 2 juli 2008 Ze hebben nog geen lering getrokken uit afgelopen weekeinde! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tippy Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Noem dat maar een mooi plaatje. Dat mannetje lijkt als twee druppels water op mijn oude meester (leraar) op de lagere school. Die had ook zo'n stokje, waar hij soms vervaarlijk mee kon uithalen (dat mocht toen nog). Maar ja, die zwaaide tenminste nog, deze mijnheer beweegt niet meer.... Xtrend 10000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen