arnoldg Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 ik zoek een naam voor een website, het zal een fam. site worden waarop wij foto's enz. enz. zetten. tevens hebben we dan een email adres welke altijd bij ons blijft. wie kan mij helpen ik kom op bij niets uit. onze naamen zijn Arnold Steijn Nora Ellen geurtse is de achternaam maar die is helaas al vergeven. het enigste wat we tot nu toe hebben is steinor (steijn en nora) wat de naamen zijn van onze kinderen graag suggesties zit al 2 weken te broeden op een naam.
Puch Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 gewoon simpel houden www.familie-geurtse.nl iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
arnoldg Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Geplaatst: 28 juni 2008 dat zou kunnen alleen dat is niet wat ik wil. wil een unieke naam hebben. deze naam mag best fictief zijn.
Kowalski Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Origineel bericht van: arnoldg geurtse is de achternaam maar die is helaas al vergeven. geurtse.com, geurtse.eu, geurtse.name zijn allemaal nog beschikbaar, lijken me toch allemaal redelijk uniek en makkelijk. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast ]-[erby Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Ik zou voor geurtse.eu gaan. p/s doe het snel, als er domeinkapers hier mee lezen dan zijn ze morgen weg.
arnoldg Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Geplaatst: 29 juni 2008 het probleem is dat ik liever niet de echte achternaam wil gebruiken. mijn vriendin heet namelijk niet geurtse dus dit is eigenlijk geen optie.
Gast ]-[erby Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 stein-nora.nl = vrij steinor.nl = vrij Het is altijd moeilijk een goede naam te vinden. Een naam moet ook niet te ingewikkeld zijn, mensen moeten hem makelijk kunnen onthouden. Persoonlijk vindt ik dat steinor.nl het makelijkst te onthouden is.
Gast ozzo Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Citaat: Arnold Steijn Nora Ellen maakt ASTOREL.NL Ellen maakt ASTOREN.NL Zit iedereen "erin" en heb je een unieke naam.
arnoldg Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Geplaatst: 29 juni 2008 ik denk dat ik toch maar voor steinor ga,klinkt opzich nog een beetje en is ook nog vrij !
Gast Pacman Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Origineel bericht van: wanderer arnold&ellen.nl Mag een & teken wel in een URL staan ?
Gast wanderer Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 arnold-ellen.nl & teken gewoon proberen
Kowalski Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: Pacman Mag een & teken wel in een URL staan ? Nee, volgens de technische eisen mogen in een (sub)domeinnaam alleen letters, cijfers, en het minteken voorkomen. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
NINjak Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Aangezien je iets wil maken vanaf jullie namen Origineel bericht van: arnoldg Arnold Steijn Nora Ellen Schoot mij www.arelki.nl te binnen... Eerste 2 van pa en ma en de ki zijn van "kinderen". Mischien is het wat en het is helemaal voorbereid op mogelijke verdere uitbreidingen
Gast ]-[erby Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Heb je nu zelf steinor.nl geregistreerd? Ik zie geen familie site, wel een bedrijf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen