Gast AlanS Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/hboopleiding_voor_moderators.html
Ron Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Gaan heeft inderdaad wel zin. Daar kunnen ze nog een hoop van mij leren:-))
Gast ozzo Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Ikke wil wel... 3 dagen Okura op kosten "van de baas" ;-)))))
Ome Merde Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 waar kan ik inchecken ? merDe deze ruimte is te huur
Johan45 Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Je bent te laat, is al helemaal vol ...... Vult u rustig aan !!!
Gast ozzo Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Hebben jullie al wat gehoord van Ron ? Ik wacht met smart op die aanmeldings formulieren voor mijn weekendje weg naar het Okura.
Ronsworld Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Het cursusgeld heb je waarschijnlijk al overgemaakt......... HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Johan45 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Uiteraard, na afloop is het de bedoeling dat we op uitnodiging van Alan gaan doorzakken in ze'n kroeg. Vult u rustig aan !!!
Ronsworld Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Klinkt net zo aantrekkelijk als een Nigeriaanse MP advertentie HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Johan45 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Ja, die vergelijking zou ik zo 123 niet zijn opgekomen. Zo zie je maar wat de modjes van sat4all wel niet voor jullie over hebben. Vult u rustig aan !!!
WPW Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Origineel bericht van: ozzo Hebben jullie al wat gehoord van Ron ? Ik wacht met smart op die aanmeldings formulieren voor mijn weekendje weg naar het Okura. Ik hoorde net van Ron dat de lokatie eindelijk bekent is... Zimbabwe en het schijnt dat een aantal ex-leden ook meegaan voor wat moderator teamverband trainingen zoals: - speerwerpen met ex-leden - kikkermarceren - hoe overtuig ik een lid van mijn gelijk - wat de doen met vervelende leden - hoe een politieke discussie op te lossen - wat te doen als de baas van huis is zonder dat de baas het merkt - en zo meer wat we kunne bedenken gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Johan45 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Nou dan kan ik wel thuisblijven. Alleen voor speerwerpen met ex-leden offer ik me vakantie niet op. Vult u rustig aan !!!
Unetwork Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Nee jullie hebben het verkeerd, ge-bande ex leden gaan aan speer werpen doen... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast ozzo Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Gelukkig, ik dacht al aan de nieuwe olympische onderdelen als : - Speervangen - Discushappen - Kogelkoppen en meer van die fijne nieuwe onderdelen. Maar aangezien ik een groot, sportief lichaam heb (vooral groot ;-) ga ik er voor 100% voor.....!
Johan45 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Origineel bericht van: Unetwork Nee jullie hebben het verkeerd, ge-bande ex leden gaan aan speer werpen doen... Ja dat bedoel ik ook, daar is wat mij betreft al genoeg op geoefend. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen