Gast paulesu Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 goedendag,heb een probleem met mijn db 7000, ik krijg geen beeld op mn tv via de db,het begon met een blauwachtige beeld maar kon nog de zenders zien,(staat op rgb ingesteld)daarna zwart beeld. dreambox start wel goed op en kan op het kleine scherm van de dreambox de menus zien en alles wat gebeurt maar op tv geen beeld.erase image gedaan,nieuwe image erop,nieuwe setting list,kabels gecontroleerd etc,maar tv beeld blijft zwart. humax aangesloten op tv om te kijken of het aan de scart aansluiting van de tv lag maar werkt perfect. iets met de scart zelf van de db? of moederbord van de db? alvast bedankt voor uw hulp of suggesties, paulesu
jeevanhoof Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 hoi, Heb je geluid op de tv? Sluit hem anders eens aan op je stereo of je daar geluid hebt. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast merlin1 Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Ik zou toch eens Steve vragen of hij er niet naar kan kijken.
Gast AlanS Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Heb je zowel de scartuitgang als de gele tulp uitgang geprobeerd?
Gast merlin1 Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 In het dreambox topic heeft hij deze vragen allemaal al gesteld daarom heb ik hem hierheen verwezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen