vmb Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 beste mede-satters, Na de installatie van een visiosat krijg ik om onduidelijke redenen de regionalen op astra3 niet meer binnen. Begrijp er niets van? Op Astra3 wel op andere frequenties (goed) signaal en prima beeld, zowel horizontaal als verticaal, maar op de frequentie (11914-horizontaal) van de regionalen krijg ik op mijn Topfield 5000CI de melding "geen signaal". Zou iemand mij op weg kunnen helpen? Begrijp er niets van. --edit-- ga eerst nog even verder kijken, volgens klopt er iets niet in de config. meld me later weer ---
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Heb je goed gezocht? In alle laatjes? 11.914H is goed, maar kan het zijn dat je bij die TP de modulatie niet op DVB-S hebt staan? Volgens King of Sat: Astra 1E (23.5E) - 11914.00 H - Txp: 75 - Beam: Astra 1E DVB-S (QPSK) - 27500 3/4 - NID:3 - TID:3211
vmb Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Geplaatst: 29 juni 2008 hallo allemaal, volgens mij heeft iemand een transponder uit en weer aangezet :-) Geintje...fout zat natuurlijk aan mijn kant. Een beginnersfout: lnb uitgericht op Astra2, tsja, dan zie je natuurlijk weinig op Astra 3. Nu weer goed beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen