Gast wanderer Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 de linker koplamp van mijn focus is enkele jaren terug vervangen, het plexiglas is nog als nieuw en heel helder...maar de rechter koplamp is nu ca 9 jaar oud en vol krassen en erg wazig geworden (dientengevolge ook minder lichtopbrengst), is er nu een poetsmiddel waarmee ik dit plexiglas weer wat "doorschijnender" kan maken, heb zelf al gedacht aan koper/zilverpoets, maar het middel moet niet erger zijn dan de kwaal...
sathopper Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Probleem is dat het kunstof ook van binnen verkleurd dus daar kun je met poetsen niets aan doen. Ik was vorig jaar op de Antillen daar haal je de kunstof koplampen er zo uit die zijn compleet geel geworden. Begrijp ook de keuze niet voor kunstof koplampen (waarschijnlijk goedkoper voor de fabrikant.
leo1949 Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Je zou dit kunnen proberen, daar kan je ook brillen en telefoonschermpjes mee opknappen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
gigantaandemuur Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Dat van Leo icm een poetsmachine want met de hand word je na een tijdje wat depri van. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Gast M&R Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 In de autoshop zijn ze al voorbereid op jouw probleem.
Gast wanderer Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 thanks, bij gelegenheid daar maar eens binnenlopen, dacht misschien heeft iemand praktijkervaring met een of ander produkt...
gerrit B Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Ik heb ooit een kras veroorzaakt op een tv beeldscherm. omdat dat glas was ben ik toen naar de schilder gegaan en deze had een soort rose poeder wat je nat moest maken voordat je het kon gebruiken. De kras zelf kreeg je er niet mee weg maar het matte van de kras was wel geheel weg zodat de kras nog nauwelijks opviel. Maar er zijn ook tubes met krasverwijderaar voor mobieltjes ed. wellicht dat dat ook goed helpt. suc6 gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Agent Mike Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 koop een nieuwe.. een kunststof koplamp kan nooit zo duur zijn, ik kocht de mijn van glas voor 50 euro nieuw.. maarja, dat zou ik doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen