Ga naar inhoud


advies koplamp poetsmiddel


Gast wanderer

Aanbevolen berichten

Gast wanderer

de linker koplamp van mijn focus is enkele jaren terug vervangen, het plexiglas is nog als nieuw en heel helder...maar de rechter koplamp is nu ca 9 jaar oud en vol krassen en erg wazig geworden (dientengevolge ook minder lichtopbrengst), is er nu een poetsmiddel waarmee ik dit plexiglas weer wat "doorschijnender" kan maken, heb zelf al gedacht aan koper/zilverpoets, maar het middel moet niet erger zijn dan de kwaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem is dat het kunstof ook van binnen verkleurd dus daar kun je met poetsen niets aan doen. Ik was vorig jaar op de Antillen daar haal je de kunstof koplampen er zo uit die zijn compleet geel geworden. Begrijp ook de keuze niet voor kunstof koplampen (waarschijnlijk goedkoper voor de fabrikant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit een kras veroorzaakt op een tv beeldscherm.

omdat dat glas was ben ik toen naar de schilder gegaan en deze had een soort rose poeder wat je nat moest maken voordat je het kon gebruiken.

De kras zelf kreeg je er niet mee weg maar het matte van de kras was wel geheel weg zodat de kras nog nauwelijks opviel.

 

Maar er zijn ook tubes met krasverwijderaar voor mobieltjes ed. wellicht dat dat ook goed helpt.

 

suc6

 

gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

koop een nieuwe..

een kunststof koplamp kan nooit zo duur zijn, ik kocht de mijn van glas voor 50 euro nieuw..

 

maarja,

dat zou ik doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...