Ga naar inhoud

Inverto blijft soms haperen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk was het mij gelukt om mijn Inverto 7000 eens 100% werkend te krijgen en dit gedurende enkele weken en nu ineens, wat de reden ook moge zijn, loopt het weer verkeerd soms blijft beeld gedurende 1 seconde hangen of het geluid gedurende 1 seconde hangen dan doet hij het weer goed maar nadien herhaald dit zich steeds weer ook op de radio zenders soms een seconde uitval, ik heb ontvangst nagekeken maar daar is er niets verandert nog ,,steeds 65% ontvangst en 65% kwaliteit dus daar ligt het niet aan, wat zou het kunnen zijn ,,,,???? Thanks

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mazi007
Eindelijk was het mij gelukt om mijn Inverto 7000 eens 100% werkend te krijgen en dit gedurende enkele weken en nu ineens, wat de reden ook moge zijn, loopt het weer verkeerd soms blijft beeld gedurende 1 seconde hangen of het geluid gedurende 1 seconde hangen dan doet hij het weer goed maar nadien herhaald dit zich steeds weer ook op de radio zenders soms een seconde uitval, ik heb ontvangst nagekeken maar daar is er niets verandert nog ,,steeds 65% ontvangst en 65% kwaliteit dus daar ligt het niet aan, wat zou het kunnen zijn ,,,,???? Thanks

Probeer de module eens in het andere slot.

Grt Rudie

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

Gast Invertist
Geplaatst:

Een reboot uitvoeren?

Is de doorluskabel (en trouwens alle kabels/F-connectors) goed?

Gebruik je de jongste firmware?

Gast Mazi007
Geplaatst:

He tof voor de hulp maar ik denk dat ik fout gevonden heb, ik heb ook een tweede cam erin steken een diablo die ik gebruik voor Canal Digital sateliet mee te ontvangen draadloos, daar heb ik Stealth 2.53v in gezet en van toen begonnen de problemen ik ga morgen er een andere in zetten en kijken of haperingen stoppen, zonder Diablo cam heb ik geen haperingen dus ik denk dat oorzaak daar lag, thanks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen