Satfreaked Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Hoe kan ik een images weer terug zetten naar een oudere versie. Volgens een bekende van me lukt het hem niet. Hij blijft op Booting staan volgens hem.... Op het huidige images ( 9000hd_usb uboot 1.3.1 / abcom 9000hd usb_all_noboot ) krijgt hij Mgcam niet geinstalleerd. Iemand bekend met dit .... Satfreaked.
Gast sattaz Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 @Satfreaked, Welke imageversie het is staat er helaas niet bij zie ik. Volgens mij zou het op de volgende wijze weer moeten gaan werken. Zet er volgens de gebruiksaanwijzing (met usb kabel of usb stick) een origineel image op, bijvoorbeeld R7473 van DGStation naar ik meen. Vervolgens de ontvanger opnieuw opstarten en alle instellingen doorlopen waaronder het scannen van enkele satellieten. Zet daarna volgens de gebruiksaanwijzing (met usb kabel of usb stick) het alternatieve image R7473 van NLB of sifteam erop. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Origineel bericht van: Satfreaked Hoe kan ik een images weer terug zetten naar een oudere versie. Volgens een bekende van me lukt het hem niet. Hij blijft op Booting staan volgens hem.... Op het huidige images ( 9000hd_usb uboot 1.3.1 / abcom 9000hd usb_all_noboot ) krijgt hij Mgcam niet geinstalleerd. De bekende van Satfreaked heeft contact met me opgenomen. Hij wist niet welk image, ook niet nadat ik er uitdrukkelijk om gevraagd had, hij in zijn AB IPBox 9000HD had zitten. Daarnaast had hij nog niet mijn antwoord (aan hem) op Sat4all gelezen. De kennis van Satfreaked was meer geïnteresseerd in een nerd die eventjes de software op zijn AB IPBox 9000HD wilde zetten. Mensen die hier interesse in hebben kunnen denk ik het beste even contact opnemen met Satfreaked aangezien die kennis van hem kennelijk geen account op het Sat4all board heeft. Met vriendelijke groeten sattaz
ppaap Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 @ sattaz, Bij mij staat die in booting en gaat niet meer door , ik heb een ipbox 9000 heb er er de nieuwste nlb op gehad en heb er toen de abcom er op gezet , dus de orginele en staat nu in booting en komt er niet meer uit , heb jij een oplossing ? ppaap
D_liver Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Herstel: Die image van Abcom is niet orgineel!! Je moet eerst ff de laatste DGS release flashen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
ppaap Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 @D_liver thanks hij doet het weer , welke image met mgcamd beveel jij aan om nu er over heen te flashen . gr ppaap
Royski Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 waar vind ik die DGS r7473 release ? kan iemand me aub een pb sturen.
Gast sattaz Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: Royski waar vind ik die DGS r7473 release ? kan iemand me aub een pb sturen. @Royski,Hier kun je de officiële R7473 release vinden. Met vriendelijke groeten sattaz
Royski Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Ik ga er van uit dat het deze is ? CubeRevo r7473 official release Nog een vraag, nlb7473 - Updated with SVN7473 - Code updates - Photo usb/hdd fix - mgcamd 1.3d / newcs 1.60beta included (autostart!) remember to upload configs/files into /var/keys Hoe werkt dit of waar vind ik deze files ? Sorry, beginnersvraag...... wie wil me helpen.
Gast sattaz Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 @Royski, CubeRevo R7473 is inderdaad het originele image. Wat betreft keys en dergelijke, daar mag op dit board niet naar gevraagd of naar verwezen worden. Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen