sattools Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Weer 3 cent accijnsverhoging op de peut! Waar blijven die truckers met hun grote mond? Waar blijven die taxichaufeurs met hun grote mond? ...of moet ik zeggen grote toeter? 7 kleuren dunne poep liep er door de boks van Jan Peter en Wouter na de toeter actie. Gaan ze nou echt de wegen blokkeren? Waar blijft de Bovag en ANWB? Ohja, geen invoering meer van de km-heffing he? Raad eens wie zich dadelijk weer als eerste laat aaien door JP en Wouter B.? Precies de Bovagen én de ANWB. Maar we MOGEN niet klagen. Kop op jongens, VOC mentaliteit! Gelukkig gaan de salarissen eens in de paar jaar een paar (=2 letterlijk) procent omhoog. Het dagelijksleven gaat dat echter per dag zowat. Roken mag niet meer, rijden mag niet meer, leven nog wel? Succes met Nederland! Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
vincent1971 Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Ga naar het buitenland als Nederland je niet bevalt Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
sattools Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Geplaatst: 1 juli 2008 Gooi maar dicht, niemand kan schijnbaar mijn mening delen, sterker nog de boze PM's zijn niet van de lucht. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Henksat Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: sattools Gooi maar dicht, niemand kan schijnbaar mijn mening delen, sterker nog de boze PM's zijn niet van de lucht. Als je gelijk hebt wordt je altijd aangevallen, maar ik deel je mening wel, ze knijpen ons steeds verder af. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast M&R Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Heeft inderdaad niets met dit forum te maken,nederlanders accepteren alles zodat alles duur wordt,niet alleen brandstof. Vernielingen en dat soort dingen maken ook alles duur in ons land. Nederland is geen land om iets halt toe te roepen,
Unetwork Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 En ik maar denken dat politieke discussies hier niet waren toegestaan Zal dan maar snel een topic tegen de SP, VVD, Rita en het CDA openen Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Fiene56 Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: Unetwork En ik maar denken dat politieke discussies hier niet waren toegestaan Is dit politiek ? Ik begrijp de woede wel, maar je kunt er als jantje modaal zelf weinig tegen doen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Polleke2 Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Nou je heb groot gelijk we zijn gewoon een land van schijthuizen geworden.
Gast hummiesat Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Ik denk dat ook dit topic eerder op slot gaat omdat het het zoveelste topic is over de brandstofprijzen evenals de vorige die je daarover gestart bent. Maar goed, niet iedereen snapt alles in 1 keer. Hint
Digipaps Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 ABN-gids (1996) , p. 136 enigste is uitstekend ABN: hij was de enigste thuis digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Poetsdoekje Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: sattools Weer 3 cent accijnsverhoging op de peut! Waar blijven die truckers met hun grote mond? Waar blijven die taxichaufeurs met hun grote mond? ...of moet ik zeggen grote toeter? 7 kleuren dunne poep liep er door de boks van Jan Peter en Wouter na de toeter actie. Gaan ze nou echt de wegen blokkeren? Waar blijft de Bovag en ANWB? Ohja, geen invoering meer van de km-heffing he? Raad eens wie zich dadelijk weer als eerste laat aaien door JP en Wouter B.? Precies de Bovagen én de ANWB. Maar we MOGEN niet klagen. Kop op jongens, VOC mentaliteit! Gelukkig gaan de salarissen eens in de paar jaar een paar (=2 letterlijk) procent omhoog. Het dagelijksleven gaat dat echter per dag zowat. Roken mag niet meer, rijden mag niet meer, leven nog wel? Succes met Nederland! Maak je niet druk, de Nederlanders hebben toch deze regering gekozen?! poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
klaas Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 En er komt geld vrij voor hetgene vandaag in de kranten stond;"Politie straks in vliegende auto". Binnen 4 á 5 jaar kunen ze er rijden danwel vliegen . De plaatjes van die vliegauto staat o.a. op de website van A.D. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Gast sattaz Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: Digipaps ABN-gids (1996) , p. 136 enigste is uitstekend ABN: hij was de enigste thuis @Digipaps, Dat vind ik tot nu toe het enigste waar jij gelijk in hebt Ik denk dat ik ook de enigste van Sat4all ben die dit tegen jou zegt Net zo goed als dat ik volgens mij de enigste van Sat4all ben die jou met jouw verjaardag feliciteert Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Maak je niet druk, de Nederlanders hebben toch deze regering gekozen?! poetsie @Poetsdoekje, Misschien ben ik de enigste die dit zegt maar volgens de laatste verkiezingsuitslag hebben de Nederlanders niet de huidige regering maar toch echt een andere regering gekozen: CDA - PVDA - SP Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten