MehmetArslan Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Hallo, Ik heb een Playstation 2 (grote zwarte) die geen DVD meer leest, zowel films als spellen. CD rom gaat wel , zowel spellen als audio. De kinderen hebben deze blijkbaar laten vallen, maar ik zie nergens iets, iemand een idee in welke richring te zoeken. Zou de lens kapot zijn model HHS-400C Groetjes Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
hobsat Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Grote kans dat dvd (laser) op is , deze zijn bij de ps2 het gevoeligste, terwijl de cd gedeelte t nog prima doet. Is deze ps2 omgebouwd en altijd dvd recordable's gebruikt? GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
MehmetArslan Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Geplaatst: 1 juli 2008 Neen niet omgebouwd, altijd geperste originele DVD´s gebruikt , is begonnen na het vallen. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen