Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 Ik ben bij mijn buurman bezig met een Dual LNB, zodat hij de Astra 19,2 en de Astra 23.5 Satelliet kan ontvangen. Alleen kan ik in zijn VH Sat Satellietontvanger niet de juiste instellingen vinden om die Dual LNB aan te sturen. Wie kan mij dat uitleggen, en stap voor stap uitleggen waar en hoe ik dat instel. En waar ik allemaal op moet letten.
JBnl Geplaatst: 1 juli 2008 Geplaatst: 1 juli 2008 je moet toneburst hebben en dan bij de satellieten 19,2 oost en 23,5 oost toevoegen aan de lijst. en dan de juiste sateliet toekennen aan de juiste poort van de lnb groeten,JBnl
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Origineel bericht van: JBnl je moet toneburst hebben en dan bij de satellieten 19,2 oost en 23,5 oost toevoegen aan de lijst. en dan de juiste sateliet toekennen aan de juiste poort van de lnb Heb deze bijde toegevoegd aan de lijst Kun je aangeven hoe deze instellingen van toneburst per satelliet moeten staan ?? Het gaat alleen on de Astra 19.2 en de Astra 23.5 osst.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 En geef eventueel aan, waar ik dat presies kan vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen