freak Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 hoi ik heb 1 canaldigitaal kaart met een settopbox pakket als ik een 2e kaart neem kan daar dan het pakket voor 12€ per jaar op? of geld dat alleen voor andere abbonementen?
Johan45 Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Origineel bericht van: freak hoi ik heb 1 canaldigitaal kaart met een settopbox pakket als ik een 2e kaart neem kan daar dan het pakket voor 12€ per jaar op? of geld dat alleen voor andere abbonementen? Nee dat gaat niet. Je moet minimaal het basispakket hebben voor € 9,50 per maand. Dan kan je pas een tweede settopbox pakket abonnement afsluiten voor € 1, - per/maand. Je betaald dan € 10,50 per maand voor de kaart met basis pakket en de kaart met het set top box pakket. De combinatie Basis pakket en set top box pakket kost je dan per jaar € 126, - Twee keer het set top box pakket is twee maal 59,95 = € 119,90 en daarmee ben je dus € 6,10 goedkoper uit. je mist dan wel en paar zenders. Bij Digitenne ben je goedkoper uit met 12 maal 6.95 per maand = € 83,40 per jaar. Je kan dan zelfs nog een derde tv aansluiten voor die prijs. Vult u rustig aan !!!
W3ird_N3rd Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Basis+settop gaat €9,50/maand worden hè, prijsverhoging. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Johan45 Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Yep, de prijsverhoging wordt nu ook Officieel bevestigd. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen