Ga naar inhoud


Hoe kom je van planet internet af ??


Daan

Aanbevolen berichten

Help !! ik kom er niet vanaf,heb 3 maanden geleden het abbo beeindig volgens contract dat is allemaal goed gegaan met telco verhuizing de overgang is goed gegaan,zit nu bij een ander provider.alleen nu is het probleem de afsluiting is niet bij de adminstratie aangekomen lijkt me sleeper wordt nog steeds maandelijks incasso's voor de aankomende periodé's geincasseerd, ik heb inmiddels de bedragen laten terug halen, nu krijg ik allerlei brieven van hun dat ik het moet betalen,terwijl ik nog geld van hun krijg die zouden ze achteraf storten op me rekening, nooit meer van gehoord, mijn vraag is mag ik dat geld zomaar terug halen ? ik neem geen dienst meer van hun af en zit bij een andere provider, en ze dreigen me internet verbinding af te sluiten. hoe kan dat dan als ik geen planet meer heeft.

En bellen doe ik niet meer kost een vermogen ik heb laatst in de wacht gestaan 40 min en dan ineens de verbinding verbroken mad

en ze reageren niet eens op e-mail heb er inmiddels stuk of 20 verstuurd, het enigste wat je als antwoord krijg uw aanvraag is in behandeling...

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als jij een bevestiging hebt van het beëindigen van het contract sta je enorm sterk hoor.

 

Zij kunnen je niet meer afsluiten. Je betrekt immers niets van ze

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Als jij een bevestiging hebt van het beëindigen van het contract sta je enorm sterk hoor.

Zij kunnen je niet meer afsluiten. Je betrekt immers niets van ze


Ik heb 2 bevestingen gehad via email en brief via de post, ik denk dat het wel aangekomen is, als ik in mijn kpn kijkt is de datum bij einde contract nog steeds zoals het was toen ik hem opzegde,contract is ook niet verlengt voor een jaar.maar volgens mij weet de adminstratie bij planet het weer niet.denk niet dat het mijn schuld is.

En nu willen ze even als ik dit wilt betalen:voor deze maand :D




InternetPlusBellen Comfort periode 20 jun 2008 t/m 19 jul 2008 € 59,95

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

E.e.a ligt natuurlijk wel aan de datum dat je contract afloopt.

Dus als dat over bijv. 2 maanden is dan dien je ook tot en met die 2 maanden nog te betalen.

 

Er is al meer een onderwerp voorbij gekomen waarbij de nieuwe aanbieder al eerder dan bij het aflopen van een contract zijn diensten activeerde. De oude provider dien je dan netjes tot het einde van het contract te betalen en die nieuwe zou vanaf DAN pas je kunnen belasten met een factuur.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo

Er is al meer een onderwerp voorbij gekomen waarbij de nieuwe aanbieder al eerder dan bij het aflopen van een contract zijn diensten activeerde. De oude provider dien je dan netjes tot het einde van het contract te betalen en die nieuwe zou vanaf DAN pas je kunnen belasten met een factuur.




Ik denk dat je o.a. mijn topic bedoelde, maar t is nu ook eenmaal zo dat een nieuwe provider als hij zn diensten leverd niets met een andere provider te maken heeft, dus wil hij t betaald hebben.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je er vanaf of geen idee.

 

Ik heb ditzelfde nog steeds met XS4all. Per Januari lijn opgezegd en dat was ook goed gegaan. Alleen ze bleven wel incasseren. Heb meteen laten stoneren en Incasso machtiging gestuurd naar XS4all met de rode kaart. Dat begrijpen ze dan weer wel. Krijg nu dus gewoon de factuur per post. Alleen heb zojuist weer de factuur voor Juli in de bus. Ik heb ze hier al meerdere malen over gesproken en ze zeiden dat het nu allemaal goed komt. Nou dat zeggen ze dus al maanden. Heb net zoals jij een brief thuis liggen met opzeg datum en zelfs een regel van hun dat ze vanaf nu ook geen geld meer incasseren. Alleen hebben ze zelf zeker die regel niet gelezen.

 

Ik ga binnenkort maar weer eens de brief inscannen en naar ze emailen. Bellen hou ik mee op, als ze willen bellen ze mij maar.

misschien dat ze het dan gaan begrijpen.

 

NBOX HDTV(Pools) | 60cm(13° Oost)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...