Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Ik heb een vraag... Ik wil naar iemand een SMS naar zijn satellieten telefoon sturen. Mijn kontakt bevindt zich in Ghana, Accra (Afrika). Het nummer is: +233 28 xxxx Voor zover ik weet is dit een satellieten telefoon. De vraag is of deze SMS aankomt?
ReBr Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Zo te zien is het een normaal GSM nummer (van MTN of Mobitel netwerk, geen sat telnummer, dezen beginnen meestal met +881) waarmee oa vanaf de NL en DE netwerken (in mijn geval Vodafone) gewoon SMS verkeer mogelijk is (zowel zenden als ontvangen) Mocht jouw contact gebruik maken van een satelliettelefoon dmv roaming, dan werkt het ook. Succes, René
WPW Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Istog simpel te teste? "Hey xxx you're lotto ticket has come up! sms me back quick" gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Ik kan hem ook gewoon opbellen, daar gaat het niet om. Het nummer schijnt volgens mijn kennis inderdaad een sat telefoon te zijn. Als je dat nummer belt gaat er een hele vreemde ouderwets klinkende melodie over op het moment dat het ding aan de andere kant belt. Het lijkt wel een soort zwitserse koe-bel.
Unetwork Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 gewoon een set bongo's kopen en tam tam geluiden +233 is gewoon Ghana en die gebruiken in bepaalde tijden de satelliet vanuit Japan. Dus sms kan gewoon want dit nummer is een mobiel nummer en als je geen toestel hebt die zowel sat en gsm aan kan dan gebruik je, indien bereik gewoon GSM Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Greatone Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Je kan nog altijd besluiten om een postduif die kant op te sturen met een boodschap * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen