Ga naar inhoud


[TF7710HSCI] kanalen toevoegen ?


Gast Sjakie81

Aanbevolen berichten

Gast Sjakie81

Ik krijg het maar niet voor elkaar Arte HD en Luxe TV HD aan mijn zenderlijst toe te voegen.

 

Ik heb de transponder geprobeerd toe te voegen van Arte HD maar deze zie ik vervolgens bij het zoeken naar zender er niet meer tussen staan. Ook met automatisch zoeken vind ik ze niet. Wat doe ik verkeerd? Ben nog een leek op dit gebied helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien in de val getrapt van maximaal 3500 tv kanalen? Dan vindt hij niets meer

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn twee dingen van essentiëel belang.

Je moet niet vergeten bij het aanmaken van een transponder om in het menu helemaal onderin op 'Opslaan' te toetsen. Wellicht heb je dit wel gedaan maar voor alle zekerheid toch maar noemen want er zijn meer die dit hebben vergeten.

ARTE HD zit op Astra 19,2 11362 H 2200.

Je moet verder instellen op DVB-S2 / 8 PSK, FEC 2/3 en pilot op aan.

Als je deze instellingen gebruikt zou de transponder voor zoeken van zenders in de lijst moeten verschijnen.

Luxe TV HD heb je waarschijnlijk al maar deze staat onder de naam Astra Demo HD en wel op Astra 23,5 12032 H 27500 9/10.

Succes.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sjakie81

Bedankt voor je antwoord.

 

Ik heb al deze instellingen ingevoerd en op opslaan gedrukt maar de transponder komt niet in de lijst te staan. Hij geeft me zelfs nog een bevestiging dat ie het heeft opgeslagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer is een bestaande transponder van je lijst (eentje die je niet gebruikt) aan te passen naar deze freqentie.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem maar :

11318/V/22000 5/6

 

Hierop zitten alleen gecodeerde kanalen.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sjakie81

Hoe krijg ik dat voor elkaar dan? Ik kan die freq niet aanpassen. Alleen opniew invoeren bij toevoegen nieuwe TP. En opslaan ho maar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb ik bij een kennis een tijd mee zitten spelen (klooien).. Na het drukken op opslaan inderdaad helemaal onderin wordt de TP wel degelijk opgeslagen. Maar niet gesorteerd in de lijst met transponders. De nieuw toegevoegde transponder komt helemaal onderin te staan!! hou hier rekening mee. Vaak voeg je er meerdere toe omdat je denkt dat ze niet opgeslagen worden.

En een keuze uit meerdere transponder met dezelfde naam geeft vervolgens ook weer problemen. Zorg er dus voor dat een bepaalde transponder daadswerkelijk maar een keer voorkomt voor een specifieke satelliet. Dus 11778 alleen bij Astra 3.

 

Allen dan kon ik succesvol de HD zenders inlezen..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...