spaghetto Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Hallo allemaal, Weet hier iemand of het mogelijk is om de voeding van een amerikaanse Yamaha dvd s 2500 om te zetten naar een europees 220 volt voeding? Met vriendelijke groet, Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
columbo Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 no problem gewoon een trafo 2x 110 x220v of andes om er tussen,of een variac regel travo.is hier bij de plaatselijke electronia zaak tecni.. verkrijgbaar.een andere mogelijkheid is een triac regeling of een andere voedings travo in het apperaat plaatsen.
spaghetto Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Geplaatst: 3 juli 2008 Hoi Columbo, Bedankt voor je antwoord. Heb je enige enige hoe duur het is om de voeding te vervangen voor een echte 220 volt? Als het erg duur is dan kan ik betere een europeese versie kopen hier in Nederland. Gr.Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
columbo Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 dit kan ik je helaas niet vertellen daar er tig soorten in zijn ,je kunt evt. met een variac de spanning op 110 volt instellen veel poer heb je in princiepe niet nodig,kijk naar het type plaatje op het app.voor het vermogen bijv.30watt gedeeld door 110v =0.27 ampere,dus een 1amp.variac of travo is ruim voldoende.LET ER OP OF HET APP. óók geschikt is voor PAL anders heb je alle moeite voor niets gedaan , en de klok kan evt.niet meer gelijk lopen ,dit ivm.de lichtnet frekwentie ,in USA is deze 60 HZ in Europa 50 HZ.van daar dus.
iemand Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Wat voor spanningen komen er uit de voeding ? Mogelijk staat er iets op de print en anders moet je inderdaad even een testopstelling maken en dan meten. gr. Erik
spaghetto Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Geplaatst: 11 juli 2008 Ik heb de speler nog niet. Ik heb eigenlijk via een_of_andere_veiling_site een nieuwe speler gezien in America en het was erg goedkoop.Daarom kwam ik op het idee om het te kopen en daarna de voeding te vervangen. Maar als het te veel moeite is en te veel kost dan moet ik het laten gaan,dan is het niet de moite waard. Gr.Italone Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
columbo Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 o ja de meeste spelers uit de USA zijn gêên PAL maar NSTC dus daar heb je meestal in EUROPA niets aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen