Ga naar inhoud


[Strong 8000] pincode in strong 8000


doggyfun

Aanbevolen berichten

Beste mede satters,

 

Ik ben al enige weken bezig om ontvangst te krijgen met een duo LNB op een nieuwe schotel met twee decoders. Een arion en en strong 8000. Sinds gisteren is het eindelijk gelukt. Achteraf is het lachen maar ik wilde de schotel al als wok gaan gebruiken.

De vorige bewoner van mijn huis had een schotel met lnb geplaatst inclusief een soort omvormer kastje.

Met de duo lnb kreeg ik zenders op hele andere frequenties. Gisteren vond ik dus na het volgen van de antenne draden het kastje. De updates van dit forum heb ik allen in de decoders gestopt en alles werkt prima. Nog dank voor alle info van iedereen. In die twee weken ben heel veel te weten gekomen. Het enige is nog de pincode van de strong 8000. Ik heb al vele codes geprobeerd die in dit forum te vinden zijn. Ook de canal digitaal oplossing. Al 2 keer ingelogd bij canal digitaal en 5 uur op ned 1 laten staan. Nog steeds een pincode in de strong 8000. De arion 9300 pvr vraagt niet om een code.

Heeft iemand nog een tip.

 

bij voorbaat dank.

Marco

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De code staat op de seca kaart.

Je kan dit omzijlen door er andere fw in te zetten,

of een oude seca1 kaart zonder code te gebruiken en dan een code instellen.

 

Zelf zou ik er een Sattracker op zetten dan heb je gelijk meer zenders en emu.

 

suc6

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

haidihai,

 

Dat heb ik al twee keer gedaan. reset aanvraag bij CD, ontvanger aan op NL1 en ca. 5 uur aan laten staan. Geen resultaat. Op de strong kan ik wel kanalen toevoegen maar geen totale nieuwe zoekopdracht. Dan vraagt de strong 8000 een pincode. Hij werkt nu dus wel op alle kanalen.

 

grtz,

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...