Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nou nou

 

ik was van plan om over te stappen van orange na telfort dus ik zeg orange op op 15 april 2008

 

meld me aan bij telfort het is nu 3 juli en heb nog steeds geen intenet van telfort wat een rand debielen daar zeg

 

heb me nu voor de 4de keer opnieuwe moeten aan melden bij telfort

 

zo dat wou ik even kwijt.

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**


Geplaatst:

Ging bij mij naadloos zonder problemen opgezegd via telco-telco op de 15de en de 14de draaide het al zonder problemen.

 

Dus voor iedere negatieve ook een positieve

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Geplaatst:

Half mei aangemeld. sinds 1 juli Telfort...... u nog ff wachten op de foon en de rekening van KPN en Planet:(

 

Dus 2 tevreden klanten qua aanmelding telfort

Homecast s9000  :mad:  in plaats daarvan  2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch! :D

Geplaatst:

Had mijzelf aangemeld bij de Telfort winkel, allemaal volgens afspraak gegaan, en ben een zeer tevreden Telfort user smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Heb je je eerst afgemeld bij je oude provider en toen opnieuw aangemeld bij de nieuwe provider?

Als dat het geval is moet de nieuwe provider namelijk wachten tot de lijn is vrij gegeven.

Voor een naadloze overgang (TELCO-TELCO wisselling) dien je eerst een aanvraag te doen bij je nieuwe provider, zodra je een bevestiging hebt je oude provider opzeggen met de vermelding van lijnbehoud ivm TELCO of provider wisselling.

 

Geplaatst:

Eey Mojo , het ging hier ook vlekkeloos, van UPC naar Telfort binnen 5 weken, naadloos.

En ik hou nog een bult geld over in de maand....

Zeker geen slechte overstap en (nog) geen spijt van! whistle

Vierwielaandrijving betekent dat je op een plek blijft steken waar de takelwagen niet komen kan.

Geplaatst:

Ook hier geen probleem Telco -Telco van Tele2 naar Telfort is naadloos over gegaan ook de telefonie de volgende dag werkte de telefoon ook weer.

van 54euro naar 29,90 is een prima besparing en werkt prima.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Geplaatst:

ik heb gisteren mijn ouwe provider gebeld orange ik heb dan wel geen internet meer maar orange zit nog steeds op de lijn??????

 

wat ze daar dan weer mee bedoelen

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Geplaatst:

eergisteren meine muttie overgegooid van Planet Internet naar Telfort, geen centje pijn.

alleen de SIP server laat nu nog 2 werkdagen op zich wachten uiteraard maar dat gaat helemaal goed komen.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Gast fatfreddy
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
eergisteren meine muttie overgegooid van Planet Internet naar Telfort, geen centje pijn.
alleen de SIP server laat nu nog 2 werkdagen op zich wachten uiteraard maar dat gaat helemaal goed komen.



merDe

Een fries met een Duitse moeder? Als dat maar goed komt.
Geplaatst:

Ik gebruik nu ook al weer een tijdje Telfort.

Ben ook een zeer tevreden gebruiker !!

Goede 8 mb. verbinding, tel. ook oke.

 

Vele malen beter dan Athome of Orange of internetplus bellen van hetnet.

 

Dit zijn mijn ervaringen.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Als je het op de juiste manier had gedaan, met de voorbeeld brieven van Telfort, was alles net zoals bij mij goed gegaan.

 

Meestel is het de fout van diegene die het aanvraagd,

em krijgt de provider de schuld.

Geplaatst:

Let op! Heeft u Telfort vast bellen met nummerbehoud besteld? In dit geval wordt vast bellen niet gelijktijdig met internet opgeleverd maar ongeveer drie werkdagen later.

 

Is meer een regel dan wijsheid en krijg je niet eerder aan de gang

dan de opgegeven periode.... Ook al lees je de Telfort brief 100x.

 

Geplaatst:

ik zit in het zelfde schuitje hoor ook sind 31 mei geen adsl meer van orange maar inmiddels al wel 3 keer afgewezen , gewoon volgens de site gedaan en netjes de brief verstuurd .

 

enigste wat mij opvalt in dit topic is dat je eerst een migratie moest doen ? dus eerst een brief

 

dat klinkt wel leuk maar een exacte datum heb ik natuurlijk pas als ik het heb opgezegd maargoed.

 

ik heb het dus eerst opgezegd dat kon telefonisch en heb ook aangeven dat ik ga migreren , datum mij bekend en gelijk de aanvraag ingedient met deze gegevens en toen gelijk de brief op de bus(helaas niet aangetekend)

 

na 10 dagen eerste afwijzing met een 4 tal redenen

Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn:

 

- u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap

 

ja duh ben achtelijk ?

 

- u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen

 

niet van toepassing

 

- u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer)

 

ook niet

 

- u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom.

 

gewoon kpn budget

 

telfort gebeld blabbla vervelend ->advies: doet u snel maar een nieuwe aanvraag dan zit u wellicht niet te lang zonder

 

weer 10 werkdagen verder zelfde reden . kpn gebeld die zien geen problemen op de lijn

 

snel maar weer aanvraag ingedient

 

toch maar weer even gebeld was inmiddels ook afgesloten op 31mei

 

telfort zegt huidige aanvraag waarschijnlijk niet door te kunnen laten gaan doordat de aanvraag was een migratie en kpn bevestigt inderdaad dat er geen adsl voorbereiding meer is op de centrale

 

woho bedankt orange!!!

 

 

aanvraag 3 bij telfort in getrokken

 

correcte aanvraag ingediend dus geen adsl migratie ivm geen adsl meer op de kpn lijn

 

en ja hoor 10 werkdagen verder

 

Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn:

- u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap

- u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen

- u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer)

- u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom.

 

word een beetje sjago heb het hele weekend tot 10 lopen tellen

 

Dit topic gelezen en orange inmiddels online (moewhahaha) geheten gebeld , hoop morgen door techni.dienst te worden teruggebeld en hopelijk kunnen ze hier dan wat mee.

 

de lijn niet vrijgeven ? ik zeg toch op ?

 

lang leve onbeveiligd wlan

 

 

 

 

 

 

Mvg Barry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...