mojo-jojo Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 nou nou ik was van plan om over te stappen van orange na telfort dus ik zeg orange op op 15 april 2008 meld me aan bij telfort het is nu 3 juli en heb nog steeds geen intenet van telfort wat een rand debielen daar zeg heb me nu voor de 4de keer opnieuwe moeten aan melden bij telfort zo dat wou ik even kwijt. Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
D_liver Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Ging bij mij naadloos zonder problemen opgezegd via telco-telco op de 15de en de 14de draaide het al zonder problemen. Dus voor iedere negatieve ook een positieve 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Traffic1326 Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Half mei aangemeld. sinds 1 juli Telfort...... u nog ff wachten op de foon en de rekening van KPN en Planet:( Dus 2 tevreden klanten qua aanmelding telfort Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
Greatone Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Had mijzelf aangemeld bij de Telfort winkel, allemaal volgens afspraak gegaan, en ben een zeer tevreden Telfort user * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
borsjea Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Heb je je eerst afgemeld bij je oude provider en toen opnieuw aangemeld bij de nieuwe provider? Als dat het geval is moet de nieuwe provider namelijk wachten tot de lijn is vrij gegeven. Voor een naadloze overgang (TELCO-TELCO wisselling) dien je eerst een aanvraag te doen bij je nieuwe provider, zodra je een bevestiging hebt je oude provider opzeggen met de vermelding van lijnbehoud ivm TELCO of provider wisselling.
TroniX Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Eey Mojo , het ging hier ook vlekkeloos, van UPC naar Telfort binnen 5 weken, naadloos. En ik hou nog een bult geld over in de maand.... Zeker geen slechte overstap en (nog) geen spijt van! Vierwielaandrijving betekent dat je op een plek blijft steken waar de takelwagen niet komen kan.
blake7 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Ook hier geen probleem Telco -Telco van Tele2 naar Telfort is naadloos over gegaan ook de telefonie de volgende dag werkte de telefoon ook weer. van 54euro naar 29,90 is een prima besparing en werkt prima. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
mojo-jojo Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Geplaatst: 5 juli 2008 ik heb gisteren mijn ouwe provider gebeld orange ik heb dan wel geen internet meer maar orange zit nog steeds op de lijn?????? wat ze daar dan weer mee bedoelen Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
D_liver Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Dat betekend dat Orange de lijn nog niet vrijgegeven heeft 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Ome Merde Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 eergisteren meine muttie overgegooid van Planet Internet naar Telfort, geen centje pijn. alleen de SIP server laat nu nog 2 werkdagen op zich wachten uiteraard maar dat gaat helemaal goed komen. merDe deze ruimte is te huur
Gast fatfreddy Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: Ome Merde eergisteren meine muttie overgegooid van Planet Internet naar Telfort, geen centje pijn. alleen de SIP server laat nu nog 2 werkdagen op zich wachten uiteraard maar dat gaat helemaal goed komen. merDe Een fries met een Duitse moeder? Als dat maar goed komt.
Hasselt Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Ik gebruik nu ook al weer een tijdje Telfort. Ben ook een zeer tevreden gebruiker !! Goede 8 mb. verbinding, tel. ook oke. Vele malen beter dan Athome of Orange of internetplus bellen van hetnet. Dit zijn mijn ervaringen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Als je het op de juiste manier had gedaan, met de voorbeeld brieven van Telfort, was alles net zoals bij mij goed gegaan. Meestel is het de fout van diegene die het aanvraagd, em krijgt de provider de schuld.
ptmtv Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Let op! Heeft u Telfort vast bellen met nummerbehoud besteld? In dit geval wordt vast bellen niet gelijktijdig met internet opgeleverd maar ongeveer drie werkdagen later. Is meer een regel dan wijsheid en krijg je niet eerder aan de gang dan de opgegeven periode.... Ook al lees je de Telfort brief 100x.
balans Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 ik zit in het zelfde schuitje hoor ook sind 31 mei geen adsl meer van orange maar inmiddels al wel 3 keer afgewezen , gewoon volgens de site gedaan en netjes de brief verstuurd . enigste wat mij opvalt in dit topic is dat je eerst een migratie moest doen ? dus eerst een brief dat klinkt wel leuk maar een exacte datum heb ik natuurlijk pas als ik het heb opgezegd maargoed. ik heb het dus eerst opgezegd dat kon telefonisch en heb ook aangeven dat ik ga migreren , datum mij bekend en gelijk de aanvraag ingedient met deze gegevens en toen gelijk de brief op de bus(helaas niet aangetekend) na 10 dagen eerste afwijzing met een 4 tal redenen Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn: - u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap ja duh ben achtelijk ? - u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen niet van toepassing - u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer) ook niet - u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom. gewoon kpn budget telfort gebeld blabbla vervelend ->advies: doet u snel maar een nieuwe aanvraag dan zit u wellicht niet te lang zonder weer 10 werkdagen verder zelfde reden . kpn gebeld die zien geen problemen op de lijn snel maar weer aanvraag ingedient toch maar weer even gebeld was inmiddels ook afgesloten op 31mei telfort zegt huidige aanvraag waarschijnlijk niet door te kunnen laten gaan doordat de aanvraag was een migratie en kpn bevestigt inderdaad dat er geen adsl voorbereiding meer is op de centrale woho bedankt orange!!! aanvraag 3 bij telfort in getrokken correcte aanvraag ingediend dus geen adsl migratie ivm geen adsl meer op de kpn lijn en ja hoor 10 werkdagen verder Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn: - u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap - u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen - u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer) - u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom. word een beetje sjago heb het hele weekend tot 10 lopen tellen Dit topic gelezen en orange inmiddels online (moewhahaha) geheten gebeld , hoop morgen door techni.dienst te worden teruggebeld en hopelijk kunnen ze hier dan wat mee. de lijn niet vrijgeven ? ik zeg toch op ? lang leve onbeveiligd wlan Mvg Barry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen