Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dat klinkt wel leuk maar een exacte datum heb ik natuurlijk pas als ik het heb opgezegd maargoed.

 

 

nee hoor, bij een telco-telco migratie gaat je nieuwe abbonement (Telfort) pas lopen aan het einde contract van de huidige aanbieder. die datum kan je opvragen bij elke provider, meestal via de servicepagina's.

je moet dus een tijdens de aanvraag aangeven dat het om een dergelijke migratie gaat. dan kan je ook de datum opgeven wanneer het weer zou moeten werken.

eventuele telefonie regelt Telfort voor je, de opzegging van Orange, Online of weet ik hoe die toko tegenwoordig heet gaat via de opzegbrief .

Zo doe ik het minstens 1x per week voor derden, gaat altijd goed (op een enkeling na, maar dat bleek achteraf mijn eigen schuld te zijn smile ).

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur

Geplaatst:

ok maar 31mei werd orange afgesloten en 2 juni zou telfort het aansluiten zo stond ook in die soortgelijke brief die ik van telfort heb verstuurd naar orange , evengoed werd in die tussen tijd (ongeveer 1 maand ) 2keer telfort geweigerd.

 

 

 

Mvg Barry

Geplaatst:

ik heb orange vandaag gebelt de lijn is vrij gemaakt op 7-7-2008

we zien het wel tewel dat al op 15 mei had moeten zijn

 

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

  • 5 weken later...
Geplaatst:

ja ja 3 jaar later en nog steeds geen internet

 

installatie paket al wel binnen lijn is ook opgelevert

 

maar mojo-jojo heeft nog steeds geeeeeeen telfort

 

dsl lampie wil niet branden aders ook al omgewisseld bij irsa punt

 

helpdesk ook al 300 keer gebelt en wat zeggen ze wacht nog maar een paar dagen hahahahaha

 

geef mij porsie maar aan fikkie crazy

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Geplaatst:

Mijn abo loopt af op 30 november en ga dus van Orange naar Telfort.Heb voor mezelf een veiligheid ingebouwd door een 2 maanden dubbel te betalen dus i.p.v 1 december over.Ben benieuwd hoe dit zal gaan met internet en telefoon.

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

  • 2 weken later...
Geplaatst:

nou ik heb inmiddels internet van telfort

 

probleem zat hem in de hoofd Centrale en in de Centrale in de wijk zat het ook niet goed

 

knp zit nu op rood/blauw

telfort zit nu op oranje/wit

 

 

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Geplaatst:

Heren,nu wil ik eind van het jaar ook overstappen van upc naar telfort.

reden is dat upc er wekelijks uitligt en dat de monteur het niet goed oplost,of soms gewoon niet komt... mad

Mij upc internet eindigt op 30 november.

snelheid vertienvoudigd bijna en scheelt me 3 euro p/mnd.

(van 22,95 naar 19,95)

 

maar ff dit.

 

momenteel heb ik geen actieve aansluiting bij de kpn.

dus geen adsl of vaste telefoon meer sinds 3 jaar.

 

is het correct dat ook ik geen aansluitkosten hoef te dokken bij telfort?

of zit het in mijn geval anders???

 

een mede sat4all lid,en tevens een tevreden telfort internetter,

wees mij erop dat ik uitsluitend 14,95 extra moet betalen bij de overstap.

 

is het verstandig om nu alvast telfort aan te vragen ivm levering?


 

Geplaatst:

je betaald lijnhuur echter is dat al in je factuur verwerkt

 

20Mbps internet = € 10,- de maand

lijnhuur KPN = € 9,95 de maand

voip telefonie = € 9,95 de maand

 

totaal € 29,90 de maand

 

 

ahoy,

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

aanmelden binnen drie maanden voor beëindiging... doe je het eerder, gaat het gegarandeerd mis. Heb ik ook gehad. De gebruikte software bij de diverse providers kunnen tot op drie maanden inplannen.

 

Als jouw verbinding op 1 november werkend moet zijn, dan zit je nu wel goed. Alles na 1 augustus is al goed. Waarom Telfort? Ook al gekeken bij andere aanbieders? Of leveren die geen lijntje naar jouw huis? Telfort kent op dit moment vrij veel problemen met het overhevelen van Speedlinq klanten en nieuwe klanten. Veelal klapperende verbindingen en het ontbreken van werkende telefonie is mij bekend. Daarentegen lijkt "Online" (v/h Orange/Wanadoo) alles wat meer onder controle te hebben.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...