Ome Merde Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 dat klinkt wel leuk maar een exacte datum heb ik natuurlijk pas als ik het heb opgezegd maargoed. nee hoor, bij een telco-telco migratie gaat je nieuwe abbonement (Telfort) pas lopen aan het einde contract van de huidige aanbieder. die datum kan je opvragen bij elke provider, meestal via de servicepagina's. je moet dus een tijdens de aanvraag aangeven dat het om een dergelijke migratie gaat. dan kan je ook de datum opgeven wanneer het weer zou moeten werken. eventuele telefonie regelt Telfort voor je, de opzegging van Orange, Online of weet ik hoe die toko tegenwoordig heet gaat via de opzegbrief . Zo doe ik het minstens 1x per week voor derden, gaat altijd goed (op een enkeling na, maar dat bleek achteraf mijn eigen schuld te zijn ). merDe deze ruimte is te huur
balans Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 ok maar 31mei werd orange afgesloten en 2 juni zou telfort het aansluiten zo stond ook in die soortgelijke brief die ik van telfort heb verstuurd naar orange , evengoed werd in die tussen tijd (ongeveer 1 maand ) 2keer telfort geweigerd. Mvg Barry
mojo-jojo Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb orange vandaag gebelt de lijn is vrij gemaakt op 7-7-2008 we zien het wel tewel dat al op 15 mei had moeten zijn Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
mojo-jojo Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2008 ja ja 3 jaar later en nog steeds geen internet installatie paket al wel binnen lijn is ook opgelevert maar mojo-jojo heeft nog steeds geeeeeeen telfort dsl lampie wil niet branden aders ook al omgewisseld bij irsa punt helpdesk ook al 300 keer gebelt en wat zeggen ze wacht nog maar een paar dagen hahahahaha geef mij porsie maar aan fikkie Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
freeguy100 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Mijn abo loopt af op 30 november en ga dus van Orange naar Telfort.Heb voor mezelf een veiligheid ingebouwd door een 2 maanden dubbel te betalen dus i.p.v 1 december over.Ben benieuwd hoe dit zal gaan met internet en telefoon. Vu Duo +Wavefrontier T-90
mojo-jojo Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 nou ik heb inmiddels internet van telfort probleem zat hem in de hoofd Centrale en in de Centrale in de wijk zat het ook niet goed knp zit nu op rood/blauw telfort zit nu op oranje/wit Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Gerard 76 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Heren,nu wil ik eind van het jaar ook overstappen van upc naar telfort. reden is dat upc er wekelijks uitligt en dat de monteur het niet goed oplost,of soms gewoon niet komt... Mij upc internet eindigt op 30 november. snelheid vertienvoudigd bijna en scheelt me 3 euro p/mnd. (van 22,95 naar 19,95) maar ff dit. momenteel heb ik geen actieve aansluiting bij de kpn. dus geen adsl of vaste telefoon meer sinds 3 jaar. is het correct dat ook ik geen aansluitkosten hoef te dokken bij telfort? of zit het in mijn geval anders??? een mede sat4all lid,en tevens een tevreden telfort internetter, wees mij erop dat ik uitsluitend 14,95 extra moet betalen bij de overstap. is het verstandig om nu alvast telfort aan te vragen ivm levering?
Ome Merde Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 je betaald lijnhuur echter is dat al in je factuur verwerkt 20Mbps internet = € 10,- de maand lijnhuur KPN = € 9,95 de maand voip telefonie = € 9,95 de maand totaal € 29,90 de maand ahoy, merDe deze ruimte is te huur
Gerard 76 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 ik wil geen telefonie! dus ik zou werkelijk 20 euro p/mnd betalen? En dus ook geen aansluitkosten aan de KPN? Wat een verschil met UPC 1,5 Mb voor 22,95
Ome Merde Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 nee, 19,95 de maand upc, argh, gaan we schelden ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Torchwood Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 aanmelden binnen drie maanden voor beëindiging... doe je het eerder, gaat het gegarandeerd mis. Heb ik ook gehad. De gebruikte software bij de diverse providers kunnen tot op drie maanden inplannen. Als jouw verbinding op 1 november werkend moet zijn, dan zit je nu wel goed. Alles na 1 augustus is al goed. Waarom Telfort? Ook al gekeken bij andere aanbieders? Of leveren die geen lijntje naar jouw huis? Telfort kent op dit moment vrij veel problemen met het overhevelen van Speedlinq klanten en nieuwe klanten. Veelal klapperende verbindingen en het ontbreken van werkende telefonie is mij bekend. Daarentegen lijkt "Online" (v/h Orange/Wanadoo) alles wat meer onder controle te hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen