Davev Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 staat al een half uur dit volgend scherm Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Unetwork Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Tja wat wil je met Windows Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Neptunus Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Maar nu even serieus: ik vind die zender echt tegenvallen, meeste content volstrekt oninteressant. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Inderdaad, HumorTV heeft best veel herhalingen, terwijl deze zender toch erg populair was bij de zenderenquete...
Unetwork Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 ook ik vind het tegenvallen, had meer verwacht zoals oude Oneman Shows van bvb Toon Hermans etc. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Marco275 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Origineel bericht van: Unetwork ook ik vind het tegenvallen, had meer verwacht zoals oude Oneman Shows van bvb Toon Hermans etc. Ja die past hier wel, die vervalt nl. ook steeds in herhaling.
Neptunus Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Het schijnt ook iets met content rechten te maken hebben. Wel vreemd dat er toch ook buitenlandse series zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Dat zal wel komen omdat de VARA rechten betaald over die series. Maar ze mogen van mij ook niet-VARA comedy's uitzenden. Zou wel leuk zijn voor de diversiteit...
blake7 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Ja dit was wel grappig voor de rest kan ik niet lachen om deze zender het is een verkwisting van onze gelden. Ik kan maar 1 ding zeggen stekker eruit. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Graham Norton, Dolf Jansen & onder de tram vind ik altijd lachen. Kijk 't is maar net van wat voor 'n humor je houdt.
borsjea Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 CDS heeft het thema pakket mbv onderzoek onder de abbonees bepaald. Wellicht is dit iets om jaarlijks te herhalen, waarbij er aangegeven kan worden welke zenders er mogen worden verwijderd en welke mijn graag er bij zal zien
SkullOne Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: Satellite Europe Graham Norton, Dolf Jansen & onder de tram vind ik altijd lachen. Kijk 't is maar net van wat voor 'n humor je houdt. Klopt, maar ook die worden erg vaak herhaalt.
Gast Satellite Europe Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Klopt, maar dat is natuurlijk altijd 'n issue bij thema-kanalen. Ik hoop wel dat ze 'n keer wat aan die bagger-beeldkwaliteit gaan doen. Het lijkt onderhand wel BVN...
Gast Torchwood Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Als we een paar maanden geduld hebben, lost het probleem zich vanzelf op. Vanaf 2009 moeten themakanalen van de NPO worden samengevoegd of in het uiterste geval verdwijnen. Er zullen er maximaal 10 overblijven. Dan wordt het voor CD ook wat overzichtelijker om een evenwichtig aanbod samen te stellen. Met andere woorden... de garantie dat Humor TV in 2009 nog bestaat....
Korsman035 Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 ze mogen deze zender per 1 september van mij wel vervangen met Comedy Central Family, waarop ook veel (en naar mijn mening interessantere) nederlandse comedys worden uitgezonden, zoals Samsam, Het zonnetje in huis, vrienden voor het leven worden beloofd, en dit aangevuld met het huidige comedy central aanbod, is er denk ik wel een 24 uurs programma te vullen. Ik zit daar wel op te wachten. Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen