Ga naar inhoud


HumorTV is eens écht grappig


Davev

Aanbevolen berichten


Gast Satellite Europe

Graham Norton, Dolf Jansen & onder de tram vind ik altijd lachen. Kijk 't is maar net van wat voor 'n humor je houdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS heeft het thema pakket mbv onderzoek onder de abbonees bepaald.

Wellicht is dit iets om jaarlijks te herhalen, waarbij er aangegeven kan worden welke zenders er mogen worden verwijderd en welke mijn graag er bij zal zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Klopt, maar dat is natuurlijk altijd 'n issue bij thema-kanalen. Ik hoop wel dat ze 'n keer wat aan die bagger-beeldkwaliteit gaan doen. Het lijkt onderhand wel BVN...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Torchwood

Als we een paar maanden geduld hebben, lost het probleem zich vanzelf op. Vanaf 2009 moeten themakanalen van de NPO worden samengevoegd of in het uiterste geval verdwijnen. Er zullen er maximaal 10 overblijven. Dan wordt het voor CD ook wat overzichtelijker om een evenwichtig aanbod samen te stellen.

 

Met andere woorden... de garantie dat Humor TV in 2009 nog bestaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze mogen deze zender per 1 september van mij wel vervangen met Comedy Central Family, waarop ook veel (en naar mijn mening interessantere) nederlandse comedys worden uitgezonden, zoals Samsam, Het zonnetje in huis, vrienden voor het leven worden beloofd, en dit aangevuld met het huidige comedy central aanbod, is er denk ik wel een 24 uurs programma te vullen. Ik zit daar wel op te wachten.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...