kees hekstra Geplaatst: 3 juli 2008 Geplaatst: 3 juli 2008 Bedankt sattaz voor de nieuwe zenderlijsten voor alle dreambox type/s.Ik weet niet of het hier mag maar nogmaals bedankt klasse weer groeten kees cor. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
kees hekstra Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2008 Sattaz nogmaals bedankt en ook pet voor het vele werk.Groeten cor. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
kees hekstra Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 Ze zijn er weer hoor de nieuwe lijsten van sattaz.Wederom bedankt voor het vele werk opnieuw een grote pluim.En ook pet bedankt. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Catalán Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Waar? DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
kees hekstra Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 Waar?Zul je toch zelf even moeten zoeken want ik mag hier geen linken naar andere site)s vermelden denk ik sorry. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
kapoentje Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Wat gaan we nu krijgen ? Sattaz die hier hier vroeger altijd zijn lijsten neer zette. Doet dat blijkbaar nu ergens anders. So what. Jij gaat hem hier ervoor bedanken, en als iemand dan vraagt waar zijn die dan, zeg je ga maar lekker zelf zoeken. 1 of je post die lijsten hier zelf. 2 of je vraagt Sattaz ze hier te posten. 3 of je stopt met dit soort bedankjes hier en doet die waar Sattaz die lijsten neer zet. Overigens als een link niet commercieel is mag je hem hiet gewoon neer zetten.
kees hekstra Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 kapoentje Offline IK HEB MET JOU NIKS TE MAKEN IK BEN GEEN SLAAF VAN JOU!!!.bEKIJK HET EVEN!!!!.mOCHTEN DE MODERATORS NU BESLUITEN OM MIJ TE BANNEN PRIMA MAAR DIT PIK IK NIET. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
spongebob Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 tja, kapoentje heeft wel een beetje gelijk, kees... dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
kees hekstra Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 spongebob Dat moet jij weten maar zet ik hier links neer ben ik morgen het bokje. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Catalán Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Origineel bericht van: kees hekstra kapoentje Offline IK HEB MET JOU NIKS TE MAKEN IK BEN GEEN SLAAF VAN JOU!!!.bEKIJK HET EVEN!!!!.mOCHTEN DE MODERATORS NU BESLUITEN OM MIJ TE BANNEN PRIMA MAAR DIT PIK IK NIET. Nou rustig! Kapoentje heeft toch gelijk hoor. Wat voor nut heeft deze posting als je sattaz elke keer zit te bedanken en iemand dan vraagt waar die lijsten zijn? En die CAPSLOCK?! Sjonge jonge,krijg nou wat. Grtz En CAPSLOCK?! DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Niks tegen Sattaz..hij mag posten waar hij wil. Ik vind deze posting ook erg onzinnig en stookt op z´n minst gezegd onbegrip en onrust. Kees Hekstra, als je Sattaz wilt bedanken, dan doe dat daar waar hij zijn programma-lijsten post. Slotje erop.
Aanbevolen berichten