Gast Discotrain Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Heb een nieuwe ventilator en een 2e tuner ingebouwd.,,,, bij het opstarten gaf hij steeds Booting aan.. later deed hij het ineens weer.. (na dik 2 uur) toen kon ik z'n 30min kijken bij het zappen sloeg hij weer vast en jawel hoor nog steeds geeft hij Booting aan.. wat kan ik hiermee doen.. kan niks meer.. het is een mooi apparaat als het werkt maar verder.. grrrrrrr
Gast Discotrain Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 vanavond komt een persoon langs die er naar wil kijken en evt nieuw software op zetten..en hoop dat het probleem dan is opgelost.. want wordt er langzaam een beetje moe van... als het werkt werkt het super goed.. maar owee als er wat mee is..
Gast sattaz Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 @Discotrain, Als je daar verslag van zou willen doen. Ongeacht of het probleem uiteindelijk wel of niet is opgelost. Het kunnen ervaringen zijn die anderen later nog van pas kunnen komen. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Discotrain Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 zeker wil ik jullie daar van op de hoogte houden geen probleem er zat software in van Abcom jullie horen nog van me
Gast Discotrain Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 helaas werkt de ipbox niet meer.. as maandag gaat hij richting de fabriek waar ze hem nakijken..
Gast sattaz Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: Discotrain helaas werkt de ipbox niet meer.. as maandag gaat hij richting de fabriek waar ze hem nakijken.. @Discotrain, Dat is wel een heel kort verslag. Kun je iets meer vertellen? Wat heb je geprobeerd en wat doet de ontvanger nog wel en wat niet? Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Discotrain Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 zoals ik zei niks werkt meer.. kan er met de pc niet meer inkomen.. lijkt op een totaal vastloper van de ipbox,, knopindrukken enz enz enz helpt niks meer.. wat het probleem moet zijn weet ik niet maar wortd van de ipbox een beetje gek... nu maar hoopen dat ze niet moeilijk gaan doen om de ventilator...
oldebroek Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 kontakt niet verbroken tijdens het flashen? Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Gast sattaz Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 @Discotrain, Heb je al eens geprobeerd om de harde schijf en de ventilator "los te koppelen"? Daarna volgens de handleiding met USB-kabel er een (origineel) image op (proberen te) zetten. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Discotrain Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 heb de ipbox gisteren weer mogen ontvangen.. er zit een kompleet nieuw moederbord 2 nieuwe tuners en harde schijf in.. ofte wel een nieuwe ontvanger met nieuw software mogen ontvangen... en zoals het er nu naar uitziet werkt hij weer zoals het moet.. zijn nog wel een paar kleine min puntjes (software) maar dat staat in andere topics ..waar ik dankzij jullie al div antwoorden op heb gekregen.. en straks ga uitproberen.. wat is het toch fijn z'n forum..hoe deet je dat vroeger...ahahahahahahahahah maar heb hem weer en ben er blij om.. linux werkt ook heerlijk op dit model..en daarvoor hebben we hem gekocht.. HD en linux.. en nog eens een twin Tuner.. verwender kan bijna niet... ofwel.. Bleu ray brander er bij in..,maar dat zal over 2 jaar wel weer het nieuwste zijn.. gaan nu lekker verder met de Ipbox. heren bedankt voor jullie inzet allemaal!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen