Ome Merde Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 zie onderwerp. is dat mogelijk ? zoja, hoe ? merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Webpagina modifier installeren, dyn pagina in router opvragen, velden buitenom aanpassen en op de post knop ramme? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Geplaatst: 5 juli 2008 ikke niet begrijp ik wil dus dat die Zyxel router zelf het DNS "update" eens per maand of na een lease. Voor zover ik kan overzien kan je alleen voor DynDNS.org kiezen echter krijg ik daar maar geen e-mail van na aanmelding (duurt me dus te lang). merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 dynalias.net is supersnel, maareuh jij nie begrijpe? die dyndns is een html select setje, er is een tool waarmee je een html pagina kan aanpassen en deze dan naar je router sturen (rechtstreeks vanuit IE), wellicht dat je zo er een ander in kan zette, yu snap? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Geplaatst: 5 juli 2008 ikke nu wel begrijp straks maar even probier merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen