Ga naar inhoud


Hadise op de Turkse TV .


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Hadise is een Belgische Urban zangeres die naar het schijnt een TV programma op een Turkse zender presenteert. Ik citeer :

 

Intussen valt ook het buitenland voor de charmes van Hadise. De zangeres wordt vooral in Turkije op handen gedragen en presenteert er de Turkse versie van Idool voor maar eventjes 20 miljoen televisiekijkers.

 

Kan iemand mij vertellen op welke Turkse zender dit programma wordt uitgezonden en wanneer ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thanks , dacht dat die nu nog dat programma presenteerde.

Zie dat ze komt optreden op marktrock Poperinge op 30 augustus a.s.

Dus allen daarheen om deze Belgische/Turkse ster te gaan bewonderen.

 

Heb in de tijd ook Sertab Erener zien optreden op het folkfestival in Dranouter en was direkt volledig in de ban van die diva dat ik vanaf dan al haar albums heb gekocht. Was trouwens in het jaar 2000 met o.a. dit fantastisch podium :

 

* Alan Stivell (BRE)

* Axelle Red (VL)

* Tom Barman (VL)

* Armagh Down Trad. Group (N-IER)

* Serras (DK)

* An Pierlé (VL)

* 16 Horsepower (USA)

* Richard Thompson (GB)

* Lou Reed (USA)

* Sertab (TUR)

* Hevia (SP)

* Robert Plant - The Priory of Brion (GB)

* The Chieftains (IER)

* Urban Trad (VL)

* Fairport Convention (GB)

 

en vele andere ....

 

Doch niemand die dan al kon voorspellen dat ze in 2003 in Riga het songfestival zou winnen voor ons eigenste Urban Trad die tweede werd op nauwelijks twee puntjes en toch eigenaardig die waren in 2000 ook op dit folkfestival.

 

PS.: als iemand het eerste album heeft van Hadise laat maar weten via PM. wink

 

 

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wou kijken naar Popstar Türkiye om haar te horen zingen dan zul je op je honger blijven zitten. Ze zong niet in het programma, ze presenteerde het alleen, en dat deed ze in het Turks met een merkbaar Vlaams accent smirk

Haar manager zat trouwens in de jury in 2006, ik lachtte me een breuk toen Hadise's collega zijn naam probeerde uit te spreken, het was iets op -ckx dacht ik...

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Heb haar eens live bezig gezien op een bedrijfsfeestje en dat was simpelweg GEWELDIG. Wat een wijf!"

 

Als je dat lekker wijf nog eens wilt zien optreden , zak dan even af naar de grote markt van Poperinge op 30 augustus.

 

Zie hier

 

Trakteer je een Poperings hommelbiertje of een nunnebier laugh

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...