view Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Ik heb een Reelbox op de tafel staan die alleen sterren weergeeft in het display. Schijnbaar is in het verleden tijdens het flashen de connectie tussen de pc en de box verbroken geweest. Wat is nu eigenlijk fout met deze box? Ik krijg de receiver niet in USB mode dus een andere image flashen gaat niet. Kan ik dit alleen met een jtag verhelpen of is deze box niet meer te repareren? Ik heb de jtag nagemaakt volgens dit schema: Code: Cable from PC to JTAG connector:db25 . . decoder2 --> 100 ohms --> 11 ( Halt)3 --> 100 ohms --> 9 ( Tms )4 --> 100 ohms --> 7 ( Tck )5 --> 100 ohms --> 3 ( Tdi )11 --> 100 ohms --> 1 ( Tdo )25 ------------------ 16 ( Ground) Wie weet raad met deze box? view.
view Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Geplaatst: 5 juli 2008 Wat heb ik tot nu gedaan: Ik heb in c:\windows\system32\drivers de 2 files van Porttalk geplaatst (sys en reg files) Deze heb ik gestart door te dubbelklikken op de reg file. Daarne heb ik een dir aan gemaakt in de root (c:\jtag) Daar heb ik de volgende files staan: Ik open hierna met CMD de DOS prompt en geef het volgende in: En daarna : Helaas wil dit alles niet werken, wie kan mij een beetje helpen? De (zeer korte) Jtag kabel is in orde en netjes met 5 weerstanden van 100 Ohm gemaakt op de goede punten. Bij de verschillende beschrijvingen staat er niet bij of de ontvanger aan moet staan of wanneer deze aangezet moet worden. Ik heb in elk geval van alles geprobeerd maar kom geen steek verder. view.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen