Gast sattaz Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Er komt een Enigma 2 image voor de IPBox. Dit geldt voor zowel de AB IPBox 9000HD alsook zijn kleine broertje AB IPBox 900HD. Dat blijkt uit een vandaag gepubliceerde officiële mededeling van de Duitse importeur van de IPBox. Daarin wordt gemeld dat er binnenkort screenshots gepubliceerd zullen worden en dat er meer informatie over Enigma 2 op de IPBox gegeven zal worden. Citaat: Derzeit wird keine Zeit in ein neues Release der Box gesteckt, sondern alle Kraft in die Entwicklung der Enigma-Software für die 9000HD / 900HD. Weitere Informationen sowie Screenshots werden wir in Kürze auf diesen Seiten vorstellen. Bron: AB-Com Duitsland Het bevestigt een eerdere officieuze mededeling zoals die verschenen is op forums waarin wordt gemeld dat er positieve resultaten zijn inzake Enigma 2 op de IPBox. Citaat: Enigma 2 almost started on 9000HD. It boot from flash show two circles on screen and STOP. Everything is on good way but I can't tell you more about this project. Maybe it run maybe not... Now it's non public. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast lexie37 Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Dus als ik het goed begrijp dan stoppen ze met de ontwikkeling van hun eigen software, hopelijk niet zoals bij de relook 400, de reden dat ik hem toen verkocht.
Gast angelico1966 Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 ik wou mijn box vanmiddag ophalen. is dit nou goed nieuws?
D_liver Geplaatst: 5 juli 2008 Geplaatst: 5 juli 2008 Origineel bericht van: lexie37 Dus als ik het goed begrijp dan stoppen ze met de ontwikkeling van hun eigen software, hopelijk niet zoals bij de relook 400, de reden dat ik hem toen verkocht. Nee ze stoppen niet Enigma2 is een apart project buiten abcom/dgs om, btw die 2 radartjes is al meer dan een week zo zit tot nu toe weinig vordering in 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
E.T. Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Origineel bericht van: sattaz Er komt een Enigma 2 image voor de IPBox. Daarin wordt gemeld dat er binnenkort screenshots gepubliceerd zullen worden en dat er meer informatie over Enigma 2 op de IPBox gegeven zal worden. Bij deze dan de screenshots: Vooralsnog is de image NON-public , maar er zijn in ieder geval vorderingen. Kind regards, E.T.
johnwillem Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 dit lijkt verdacht veel op enigma 1, en daar heb je verdomd weinig aan op een twin tuner Dreambox 500s jade3 voor op de camping Dreambox 8000 open PLI VU+ DUO open PLI
totaaltje Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 en voor hoever dit mag ? ben benieuwd of je ergers niet stiekem toch geen dreamdrivers of dergelijken tegen komt. Maar dat zien we pas als het uitkomt he Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!! Proffrottie
Ron Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Hmm, fijn bericht. Iedereen die een beetje verstand heeft van enigma 2 weet dat dit geen enigma 2 is. Zowel het menu als het webinterface niet. Ron
Danique Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Hallo, Ik denk dat Abcom en DM haast gelijk is Gr Danique Een dag niet gezapt is niet geleeft Dreambox 7000 Image Hydra 1.09 Dreambox 7025+ Image newinigma 2 Dreambox 7020 HD Image newinigma 2
E.T. Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Hmm, fijn bericht. Iedereen die een beetje verstand heeft van enigma 2 weet dat dit geen enigma 2 is. Zowel het menu als het webinterface niet. Ron We zullen zien wat de toekomst brengt. Overigens is het geen mededeling van mij over Enigma2. Dus nogmaals, de image is nog niet publiek, dus laten we eerst even afwachten voor iedereen er commentaar op geeft. maarja daar is dit forum bekend om he en dat is precies de reden dat ik eigenlijk nooit wat post hier. Kind regards, E.T.
Gast merlin1 Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 En zo vele anderen hier wie er zo over denken en dat door maar 1 persoon ? ps over het enigma 2 verhaal inderdaad laten we dat eerst maar afwachten want niks is nog zeker nu tot hij er is.
caveman Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Screenshots lijken verdacht veel op een enigma image wat nu op mijn relook draait. Werkt prima hoor, maar echt geen Enigma 2, is compleet anders van structuur, daar heeft Tox gelijk in. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
stefke Geplaatst: 2 augustus 2008 Geplaatst: 2 augustus 2008 Nieuws is blijkbaar ook verwijderd van de site, nog iemand iets gehoord?
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Origineel bericht van: stefke Nieuws is blijkbaar ook verwijderd van de site, nog iemand iets gehoord? ze zijn er nog steeds mee bezig als ik de admin moet geloven op het ab-com forum hier de link er naartoe Ela Admin Ab-com
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen